Novinka sa zatiaľ testuje iba v Austrálii. 

Spotify v posledných týždňoch spustil zaujímavú novinku od ktorej si spoločnosť sľubuje veľa. Hoci je Spotify do značnej miery závislý aj od príjmov z reklám, tak sa rozhodol, že ich umožní používateľom preskočiť. Vďaka tomu sa tak reklamný algoritmus viac naučí o používateľovi a jeho záujmoch a umožní lepšie cielenie reklamy.

Používatelia sa vďaka novinke budú môcť rýchlejšie vrátiť k počúvaniu hudby, keď sa začne prehrávať nezaujímavá reklama. Rovnako poteší táto novinka aj inzerentov, ktorí budú môcť výrazne lepšie zacieliť reklamu a oveľa efektívnejšie tak utratiť svoje peniaze na propagáciu.

Populárna hudobno-streamovacia služba má aktuálne viac ako 180 miliónov používateľov po celom svete. Z toho až 83 miliónov používateľov má zakúpený prémiový účet bez reklám, ktorý si umožňuje napríklad neobmedzene sťahovať zoznamy skladieb lokálne do zariadenia. 

Zdroj: CultOfMac

Prečítajte si aj:

Aplikácia Hodiny od Googlu umožňuje vybrať si skladbu zo Spotify ako zvonenie budíka

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.