Novinka sa zatiaľ testuje iba v Austrálii.
Spotify v posledných týždňoch spustil zaujímavú novinku od ktorej si spoločnosť sľubuje veľa. Hoci je Spotify do značnej miery závislý aj od príjmov z reklám, tak sa rozhodol, že ich umožní používateľom preskočiť. Vďaka tomu sa tak reklamný algoritmus viac naučí o používateľovi a jeho záujmoch a umožní lepšie cielenie reklamy.
Používatelia sa vďaka novinke budú môcť rýchlejšie vrátiť k počúvaniu hudby, keď sa začne prehrávať nezaujímavá reklama. Rovnako poteší táto novinka aj inzerentov, ktorí budú môcť výrazne lepšie zacieliť reklamu a oveľa efektívnejšie tak utratiť svoje peniaze na propagáciu.
Populárna hudobno-streamovacia služba má aktuálne viac ako 180 miliónov používateľov po celom svete. Z toho až 83 miliónov používateľov má zakúpený prémiový účet bez reklám, ktorý si umožňuje napríklad neobmedzene sťahovať zoznamy skladieb lokálne do zariadenia.
Zdroj: CultOfMac
Prečítajte si aj:
Aplikácia Hodiny od Googlu umožňuje vybrať si skladbu zo Spotify ako zvonenie budíka