Spoločnosť Dell ohlásila dostupnosť svojej prémiovej technickej podpory na Slovensku a v ďalších 109 krajinách v Európe, Ázii, v Afrike a v Latinskej Amerike. Služba Premium Support je rýchla, jednoduchá a profesionálna podpora pre softvér a hardvér, dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Najzaujímavejšou funkciou je technológia SupportAssist – automatizovaná vzdialená diagnostika a detekcia problémov.
Vďaka technológii SupportAssist sa znížil počet potrebných úkonov pri poskytovaní technickej podpory na polovicu. Tým sa dosiahlo zrýchlenie celého procesu o viac ako 80 %. Služba Premium support využíva takzvané proaktívne postupy pri detekcií a riešení problémov. To znamená, že technológia sama automaticky rozozná softvér aj hardvér zákazníka a získané informácie pošle priamo do centra technickej podpory. Experti tak môžu identifikovať problémy na zariadení užívateľa skôr, než sa na ňom začnú prejavovať a ovplyvnia jeho používanie.
“Prémiová podpora slúži zákazníkom 24 hodín denne 7 dní v týždni. Či už online, cez telefón alebo za ním príde až do práce. Zákazník má neustále k dispozícii komplexnú diagnostiku a servis,” hovorí Martin Piffl, Dell Services Manager.
Kľúčové vlastnosti služby Premium Support:
- Dostupnosť služby 24/7, online aj na telefóne
- Servis na pracovisku už do dvoch pracovných dní
- Komplexná služba pre hardvér aj softvér
- Proaktívna detekcia pomocou technológie SupportAssist
- Plná podpora pre predinštalovaný softvér napr. Microsoft Office, Explorer, Outlook
- Pomoc pri pripojení zariadenia do siete, nastavení tlačiarne, zálohe dát, antivírusovej ochrane alebo aktualizovaní operačného systému
Dostupnosť:
- Prémiová podpora pre zariadenia Dell Inspiron a Alienware je na Slovensku dostupná už teraz.
- Prémiová podpora pre zariadenia Dell XPS bude dostupná od 12. júla.
- V partnerských predajniach bude možné službu objednať pri kúpe nového zariadenia Dell