Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Dell ohlásila dostupnosť svojej prémiovej technickej podpory na Slovensku a v ďalších 109 krajinách v Európe, Ázii, v Afrike a v Latinskej Amerike. Služba Premium Support je rýchla, jednoduchá a profesionálna podpora pre softvér a hardvér, dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Najzaujímavejšou funkciou je technológia SupportAssist – automatizovaná vzdialená diagnostika a detekcia problémov.  

Man in Server Room on Telephone

Vďaka technológii SupportAssist sa znížil počet potrebných úkonov pri poskytovaní technickej podpory na polovicu. Tým sa dosiahlo zrýchlenie celého procesu o viac ako 80 %. Služba Premium support využíva takzvané proaktívne postupy pri detekcií a riešení problémov. To znamená, že technológia sama automaticky rozozná softvér aj hardvér zákazníka a získané informácie pošle priamo do centra technickej podpory. Experti tak môžu identifikovať problémy na zariadení užívateľa skôr, než sa na ňom začnú prejavovať a ovplyvnia jeho používanie.

Man standing in front of a Dell PowerEdge VRTX server chassis populated with PowerEdge server products, adjusting a blade.

“Prémiová podpora slúži zákazníkom 24 hodín denne 7 dní v týždni. Či už online, cez telefón alebo za ním príde až do práce. Zákazník má neustále k dispozícii komplexnú diagnostiku a servis,” hovorí Martin Piffl, Dell Services Manager.

Kľúčové vlastnosti služby Premium Support: 

  • Dostupnosť služby 24/7, online aj na telefóne
  • Servis na pracovisku už do dvoch pracovných dní
  • Komplexná služba pre hardvér aj softvér
  • Proaktívna detekcia pomocou technológie SupportAssist
  • Plná podpora pre predinštalovaný softvér napr. Microsoft Office, Explorer, Outlook
  • Pomoc pri pripojení zariadenia do siete, nastavení tlačiarne, zálohe dát, antivírusovej ochrane alebo aktualizovaní operačného systému

Dostupnosť:

  • Prémiová podpora pre zariadenia Dell Inspiron a Alienware je na Slovensku dostupná už teraz.
  • Prémiová podpora pre zariadenia Dell XPS bude dostupná od 12. júla.
  • V partnerských predajniach bude možné službu objednať pri kúpe nového zariadenia Dell

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.