Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Georgea od Slovenskej sporiteľne má už viac ako milión používateľov, navyše, takmer 700-tisíc z nich si riadi svoje financie aj v mobile. Od jeho spustenia pred tromi rokmi sa tak stal najpoužívanejším digitálnym bankovníctvom na Slovensku. Slovenská sporiteľňa buduje Georgea spolu so svojimi klientmi, aj vďaka tomu patrí jej apka s viac ako 100-tisíc hodnoteniami medzi najlepšie hodnotené (4,7) bankové aplikácie v storoch. V Georgeovi neustále pribúdajú aj nové inovatívne funkcie, súčasne sa vďaka svojej otvorenej infraštruktúre ľahko prepája s fintechmi.

 „Pri spustení Georgea pred tromi rokmi sme ľuďom sľúbili, že im pri manažovaní financií prinesieme užitočné inovácie a rovnako pozitívny zážitok ako pri používaní obľúbených sociálnych sietí. Milión klientov a stotisíc hodnotení mi potvrdzujú, že sa nám to podarilo. Navyše som hrdý, že sa z nášho Georgea stalo najväčšie digitálne bankovníctvo na trhu a Slovenská sporiteľňa najväčšou digitálnou bankou. George však nie je iba internetbanking, ale digitálna platforma, ktorá sa neustále zlepšuje a prináša nové služby, navyše sa ľahko prepája aj s fintechmi,“ povedal Zdeňek Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za retailové bankovníctvo.

Nabitý funkciami

S Georgeom majú klienti svoje financie nonstop pod palcom kedykoľvek a kdekoľvek. Prináša rýchle a bezpečné platby, vrátane skenovania IBAN-u, QR-kódu aj poštovej poukážky. Klienti si vedia zriadiť sporenie či poistenie na pár klikov v mobile, tiež si cez neho môžu urobiť svoj unikátny finančný plán. Aktuálne je možné cez mobilnú aplikáciu založiť si majetkový účet a zriadiť pravidelné investovanie do fondov. Už od júna však pribudne v apke možnosť kúpiť si akcie či fondy, čo je zatiaľ možné v desktopovej verzii Georgea. Ľudia vedia cez Georgea načerpať spotrebný úver v priebehu niekoľkých minút, či požiadať o hypotéku.  Prihlasujú sa odtlačkom prsta alebo pohľadom do kamery cez Face ID. V januári pribudla v Georgeovi služba Payme (vyžiadanie platby cez četovacie aplikácie) a v apríli digitálna inovácia Moneyback, vďaka ktorej klienti získajú odmenu za platbu kartou za bezhotovostný nákup v obľúbených obchodoch a e-shopoch. Cez George mobilnú apku je možné otvoriť si účet v Slovenskej sporiteľni online, v priebehu deviatich minút. George obsahuje mnoho ďalších užitočných funkcií, ďalšie pribúdajú priebežne počas roka.

 „George je dnes hlavným, najčastejšie používaným spôsobom, ako klienti riešia veci spojené so svojimi peniazmi. Osobitne George v mobile, ktorého má dnes už 70 % užívateľov a prihlasuje sa do neho v priemere viac než 20-krát mesačne, je prísľubom pre budúcnosť bankovania so všetkým, čo moderná a technicky vyspelá aplikácia môže ponúknuť. Navyše s klientskym zážitkom, na aký sú ľudia vo svojich mobiloch zvyknutí a právom ho očakávajú. Aj v tomto roku postupne pribúdajú v Georgeovi ďalšie užitočné pomôcky, súvisiace s investovaním, finančným zdravím, bývaním, alebo napríklad doručením PIN kódu ku karte – už nie obálka ani SMS, ale priamo v apke,povedal Juraj Barta, riaditeľ digitálneho bankovníctva Slovenskej sporiteľne.

Viac ako 6,5 milióna klientov v Európe

Digitálnu platformu George aktuálne používa viac ako 6,55 milióna klientov už v šiestich krajinách, kde skupina Erste pôsobí – Slovensko, Česká republika, Rakúsko, Chorvátsko, Rumunsko a Maďarsko, ktoré je zatiaľ ostatnou krajinou, kde bol George spustený. Počet používateľov Georgea tak neustále rastie aj v okolitých krajinách.