Globálna značka mobilných telefónov Honor oznámila spoluprácu s Marvel Studios v rámci dlho očakávaného filmu Doctor Strange.

Na plátnach sa tak objaví najmodernejší smartfón Honor. Okrem toho však bude spolupráca zahrňovať online aj offline kampaň spojenú s novým filmom.

Spojenie s Marvelom je najnovší z radu kreatívnych a dynamických marketingových počinov Honoru, ktoré sú špeciálne šité na mieru tzv. “millenials”, teda ľudom, ktorí dospeli na prelome tisícročia. V rámci oslovenia tejto cieľovej skupiny Honor prepojuje svet hudby, filmu, hrania hier a adrenalínových športov. Ako Honor, tak Marvel Studios majú spoločné aj cielenie na globálnych užívateľov a citovú priľnavosť zákazníkov ku značke, čo len dopomáha k tomu, že je táto spolupráca dokonale prirodzená.

Spoločná cieľová skupina

“Chceme našu značku aktívne zapojiť do takých oblastí, ktoré oslovujú generáciu millenials. Sme nadšení z toho, že môžeme byť partnermi takej svetovej značky, ako je Marvel. Tvorba Marvelu inšpiruje divákov po celom svete, a to v podstate rovnakým spôsobom, akým chce svojich zákazníkov povzbudiť a inšpirovať Honor,” hovorí ku spolupráci Steven Wang, globálny marketingový riaditeľ Honoru.

“Z partnerstva s Honorom má Marvel naozaj radosť,” dodáva Mindy Hamilton, Senior viceprezident pre globálne partnerstvo. “Millenials sú pre nás nepopierateľne kľúčovou demografickou skupinou, na ktorú chceme cieliť. A partnerstvo s Honorom nám pomáha zostať v popredí v oblasti technológií a tiež experimentovať s cestami, ako túto cieľovú skupinu zasiahnuť.”

Doctor Strange je prirodzeným ambassadorom značky Honor

Príbeh marvelovského Doctora Strange, ktorého hrá Benedict Cumberbatch, pojednáva o svetovo známom neurochirurgovi Dr. Stephenu Strange, ktorý vo svojej snahe sa uzdraviť po hrozivej autonehode, objaví mocnú mágiu na mieste opradenom tajomstvom.

dr_strange_honor_web2016_8_nowat

Doctor Strange sa zdal byť logickou voľbou pre partnerstvo s Honorom. Hodnoty, ktoré hlavná postava vyznáva, teda odhodlanie, odvahu ísť svojou vlastnou cestou, a potom tiež jeho kladný vzťah k technológiám, ho robia ideálnym amdassadorom značky. Dlhodobým cieľom Honoru je totiž snaha povzbudiť tzv. generáciu digital natives pomocou technológií. Farbistý svet Marvelu plný milovníkov technológií a vôbec inšpiratívnych postáv tvoria perfektnú kulisu pre ukážku produktov Honor. Tie inšpirujú používateľov po celom svete, aby snívali vo veľkom, zostali v srdci mladí a mali odvahu. To odráža aj slogan značky „For the Brave.“

Honor 8, súčasná vlajková loď značky, túto predstavu absolútne spĺňa. So svojím pokročilým duálnym fotoaparátom, čítačkou odtlačkov prstov kombinovanú s programovateľným SmartKey alebo exkluzívnou 3D úpravou skleneného chrbta telefónu smartfón rozširuje sféru používateľských možností. Honor 8 je dostupný v netradičnej zafírovo modrej, perlovo bielej a antracitovo čiernej farbe. V 64GB verzii je v predaji v zlatom prevedení.

Uvedenie nového filmu

Na Slovensku sa film začne premietať vo štvrtok 3. novembra.

Slávnostná svetová premiéra filmu sa za podpory Honoru konala 20. októbra, a to za prítomnosti zástupcov Honoru, Marvel Studios a samozrejme aj hereckých hviezd novej snímky. 27. októbra sa potom koná špeciálna akcia Science of the Marvel Cinematic Universe, ktorá oslávi vedu a technológiu v marvelovskom svete.

Honor zároveň globálne uvedie originálny softvérový motív pre Honor 8.

Značky: