Mladá značka smartfónov a príslušenstva Honor oslavuje dva roky od založenia.
Predstavila aj vylepšené programovateľné tlačidlo vo verzii 2.0, update používateľského rozhrania EMUI 4.0 alebo rozšírený variant vlajkovej lodi značky Honor 7. Jedným z bodov veľkolepých osláv v čínskom Shenzene bolo aj oznámenie niekoľkých noviniek, ktoré sú súčasťou obchodného plánu značky Honor.
PROGRAMOVATEĽNÉ TLAČIDLO 2.0, EMUI 4.0 ALEBO VYLEPŠENÝ HONOR 7
V spoločnosti Honor veria, že kvalitné produkty a inovatívne technológie sú základom budúceho vývoja. Z tohto dôvodu sa spoločnosť neustále snaží rozširovať produktový rad „chytrých“ periférií
a podporovať tak inteligentnejší životný štýl svojich zákazníkov.
Značka predstavila novšiu verziu programovateľného tlačidla, prvýkrát predstaveného v smartfóne Honor 7 alebo tiež upgrade užívateľského prostredia EMUI 4.0. Značka tiež oznámila uvedenie vylepšeného modelu Honor 7 a jeho zlatého variantu. Zákazníci v Číne sa môžu tešiť aj na verziu Honor 5X inšpirovanú populárnym kresleným filmom Kung Fu Panda.
NAJRÝCHLEJŠIE RASTÚCA „ONLINE“ ZNAČKA INTELIGENTNÝCH TELEFÓNOV NA SVETE
Oznámené boli tiež obchodné výsledky značky Honor v roku 2015. Vrcholom úspechov v uplynulom roku bola skutočnosť, že sa Honor stal najrýchlejšie rastúcou značkou smartphonov s online predajným modelom vôbec. Honor má teraz zastúpenie v 74 krajinách a regiónoch po celom svete. Čerešničkou na torte bol už len fakt, že sa Honor stal jedinou značkou smartphonov, ktorá počas zľavových akcií, ktoré sa konali 11. novembra na čínsky „singles day„, vygenerovala zisk viac ako jednu miliardu čínskych jüanov.
V BUDÚCNOSTI UŽŠIA SPOLUPRÁCA S PARTNERMI
Do budúcnosti plánuje Honor budovať viac strategických vzťahov, jedná preto s viac ako dvadsaťjeden firmami po celom svete. Medzi nimi sú napríklad Google, Chevrolet, Baidu alebo Coca-Cola.