Značka smartfónov Honor má za sebou úspešnú prvú polovicu roka 2018. Hlavným úspechom bol medzinárodný nárast predajov o 150 %, a to bez zahrnutia predaných telefónov v Číne. Najnovšej vlajkovej lodi Honor 10 sa za prvé tri mesiace od uvedenia predalo tri milióny kusov. Honor sa tak blíži k cieľu byť do piatich rokov medzi troma najlepšími svetovými mobilnými značkami.
V máji tohto roka predstavila značka Honor svoju vlajkovú loď Honor 10 a s ňou dve nové inovácie v oblasti smartfónov. Pokročilú technológiu umelej inteligencie AI 2.0 zabudovanú do duálnej kamery a design CMF a 3D sklenený chrbát s nano-optickým povrchom skladajúcim sa z pätnástich vrstiev trblietajúcej sa farby. Taktiež vďaka týmto inováciám sa za tri mesiace od uvedenia predali tri milióny kusov tohto modelu. Honor 10 sa tak stal najpredávanejším modelom značky Honor. Úspešné predaje vlajkovej lodi mali pozitívny dopad na celú bilanciu predajov Honoru. Ten zaznamenal 150% celosvetový medziročný nárast predaných smartfónov Honor, a to bez zahrnutia predajov v Číne.
„Veľmi nás teší pozitívny vývoj predajov a taktiež nadšenie našich fanúšikov,“ komentuje vývoj Alex Wangxi, business representative Honoru v regióne CEE. „Úspešne sme tento rok na trh uviedli niekoľko špičkových telefónov, a taktiež to nám pomohlo výrazne zvýšiť všeobecné povedomie o značke Honor,“ doplňuje Alex Wangxi.
Budúce ambície značky na Slovensku a v rámci globálnej expanzie najlepšie ilustruje práve predstavená séria telefónov pre tzv. „entry segment“. Konkrétne telefóny Honor 7S, 7A a 7C. Honor do týchto telefónov okrem iného prvý krát umiestnil tzv. Fullview displej a vďaka príjemnej cenovke úspešne konkuruje značkám ako Xiaomi, Huawei a Nokia práve v kategórii najlacnejších telefónov.
V Číne zostáva značka Honor aj naďalej najlepšou e-značkou smartfónov. Podľa výskumu trhu Sino Market Research sa od januára do apríla 2018 na čínskom trhu predalo cez 18 miliónov telefónov značky Honor.
Rast predajov zaznamenáva Honor na celom svete a rozširuje svoje produktové portfólio na ďalšie trhy. V tomto roku Honor úspešne uviedol produkty v Indonézii, Thajsku, Vietname, Filipínach, Singapure, Egypte, Pakistane, Mexiku a Kolumbii. Vďaka pozitívnemu celosvetovému vývoju sa značka Honor blíži k cieľu byť počas piatich rokov medzi troma najlepšími svetovými značkami.