Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Úľavu pred tropickými horúčavami hľadajú Slováci aj v ponuke zľavových portálov. Podľa Zľavomatu v júli rekordne vzrástol predaj všetkých zliav na osvieženie organizmu ako sú drinky, zmrzlina, mrazený jogurt, vstupy do aquaparkov, ale aj hojdacie siete na záhradu či splavy Dunaja. Len za uplynulý mesiac zákazníci využili ponuky až 30 barov a reštaurácií po celom Slovensku, pričom spoločne vypili až 1300 litrov chladených nápojov a ušetrili dokopy 4500 eur.

,,Letné horúčavy tento rok zasiahli Slovensko v nevídanej miere a je celkom pochopiteľné, že ľudia hľadajú osvieženie. Najjednoduchšou a najrýchlejšou formou osvieženia sú alkoholické a nealko nápoje, ktoré sú príjemným doplnkom horúcich dní a stretnutí s priateľmi. Len v júli sme predali vyše 5000 drinkov a viac ako 500 kopčekov zmrzliny a mrazených pochúťok, čo je zatiaľ v histórii Zľavomatu na Slovensku letný rekord,“ prezradil Štefan Miho, marketingový riaditeľ zľavového portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.

Zľavomat do svojej letnej ponuky zaradil až 220 akcií zameraných na nápoje, drinky a zmrzliny, čím reaguje na aktuálne požiadavky zákazníkov. Tí podobné ponuky v letných mesiacoch vyhľadávajú až o 60 percent viac, než v ostatných mesiacoch roku.

Prehľad výsledkov predaja ukazuje, že pre zákazníkov je dôležité aj prostredie, v ktorom uplatňujú zakúpenú zľavu. Ľudia majú záujem o príjemne strávený čas s priateľmi v štýlovom a originálnom prostredí napríklad s karaoke spevom.

,,Významnú úlohu pri výbere drinkov zohráva lokalita kaviarne, baru či reštaurácie, ktorá nápoje ponúka, preto je výber na Zľavomate široký – od centra mesta až po bary na lodi alebo puby v okrajových mestských častiach. Naši zákazníci si drink v lete radi vychutnávajú hneď po práci, preto vyhľadávajú ponuky nielen v okolí domova, ale čoraz radšej aj v blízkosti svojho zamestnania,“ dodal Š. Miho.

Značky: