- UX tím spoločnosti Kiwi.com, jeden z najväčších v Európe, pozve v októbri do svojich brnianskych kancelárií UX dizajnérov z celého sveta, aby spoločne riešili aktuálne prekážky na cestách, ale tiež neštandardné letecké postupy či cestovateľskú skúsenosť.
- Ultimátnym cieľom hackathonu Global Travel Jam 2022 bude vytvorenie riešení na podporu pasažierov počas cesty a zameranie sa na zákaznícku skúsenosť.
- Vybraní účastníci budú dokumentovať svoju cestu do Brna s aplikáciou Kiwi.com a svoje poznatky využijú počas hackathonu.
Travel-tech spoločnosť Kiwi.com organizuje v októbri Global Travel Jam 2022, UX hackathon, ktorý sa zameria na zlepšenie zákazníckej skúsenosti naprieč celým rezervačným procesom a samotnou cestou. Úlohou tímu Design&Research spoločnosti Kiwi.com, jedného z najväčších v Európe, je prísť s riešením, ktoré zabezpečí cestujúcim čo najjednoduchší a bezproblémový zážitok z cestovania, a to aj v aktuálnej a neistej dobe a chaotickej situácii na mnohých letiskách.
Do sídla spoločnosti sa zhromaždia UX dizajnéri a výskumníci z celého sveta, aby sa počas dvoch dní venovali brainstormingu a inováciám s jasným cieľom zamerať sa na prozákaznícky prístup a podporu počas letu.
„V Kiwi.com sú podobné “ terénne cvičenia “ a výskumy neoddeliteľnou súčasťou UX tímu a chceli sme, aby to reflektoval aj tohtoročný hackathon, ktorý by zdôraznil dôležitosť výskumu pri navrhovaní a vytváraní produktov. Preto tento rok vyzývame účastníkov, aby zdokumentovali svoje zážitky už počas cesty na hackathon. A keďže naším cieľom je sprístupniť cestovanie všetkým, účastníci sa budú zaoberať aj menej štandardnými spôsobmi cestovania a vytvárať futuristické prístupy, ktoré môžu následne implementovať do svojich návrhov,“ vysvetľuje Martin Janík, Product Design Manager v Kiwi.com.
Výsledky predchádzajúcich UX hackathonov, ktoré organizovala Kiwi.com, už priniesli mnohé globálne riešenia v oblasti cestovania – od navigácie pre nevidiacich, cez prekonávanie jazykových bariér až po strach z lietania.
Tohtoročný Global Travel Jam sa uskutoční v Brne od 7. do 9. októbra a je otvorený pre UX dizajnérov, výskumníkov a tvorcov služieb a obsahu z celého sveta, ktorí chcú spoločne riešiť dôležité globálne výzvy v oblasti cestovania. Môžu sa registrovať až do konca augusta. Kiwi.com uhradí 16 vybraným účastníkom cestovné náklady do Brna a náklady na ubytovanie.
Viac info na globaltraveljam.com.