Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Kiwi.com na svojich rezervačných stránkach uviedlo Virtual Fare Types, tri rôzne úrovne cestovných lístkov alebo leteniek, ktoré pasažierom umožňujú dodatočné služby zákazníckej starostlivosti či jednoduchšiu zmenu alebo zrušenie rezervácie letenky.

Cestujúci si teraz môžu vybrať možnosť, ktorá je s ohľadom na ich cestovateľské preferencie najvhodnejšia. Každá ponúka rôzne podmienky pre zrušenie, zmenu rezervácie či dodatočné služby zákazníckej starostlivosti. Zákazníkom súčasne prináša lepšiu orientáciu v obchodných podmienkach viac ako 750 prepravcov, ktoré Kiwi.com vo svojom vyhľadávači kombinuje, a ktoré sú zjednotené do jedného rezervačného procesu.

Najlacnejší „Saver Ticket“ ponúka základnú úroveň procesov zmien rezervácií či refundácie a zákazníckej starostlivosti Kiwi.com. So „Standard Ticket“, ktorý je zatiaľ najpopulárnejšou platenou možnosťou, má zákazník prioritu v zákazníckej starostlivosti a v prípade zmeny v rezervácii len doplatí rozdiel. Posledný „Flexi Ticket“ ponúka cestujúcemu prémiovú zákaznícku starostlivosť a v prípade zrušenia letenky dostane späť 90 percent z pôvodnej sumy. Rovnako ako u predchádzajúceho typu, aj pri zmene v letenke či cestovnom lístku dopláca iba samotný rozdiel.

 „Veríme, že uvedenie týchto troch virtuálnych typov cestovného a unifikácia obchodných podmienok všetkých prepravcov pod jednu vrstvu je ďalším krokom k našej vízii ultimátneho poskytovateľa globálneho prepravného obsahu,“ hovorí Michal Šindelář, viceprezident Booking & Self Service v Kiwi.com, s tým, že sa týmto spoločnosť posúva opäť bližšie k platforme ponúkajúcej tento obsah priamočiaro a jednotne.

Typy cestovných lístkov si cestujúci môžu zvoliť počas rezervačného procesu na stránkach Kiwi.com.

Od roku 2017 je možné na Kiwi.com rezervovať vlakové spojenia, v roku 2018 pribudli do vyhľadávača aj autobusy, spoj tu teda nájdu aj zákazníci v oblastiach bez letísk alebo tí, ktorí preferujú pozemnú dopravu.

Značky: