Najnovšia verzia mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking prináša nielen nový dizajn, ale aj viac intuitívnosti, jednoduchšiu orientáciu medzi funkcionalitami prostredníctvom novej navigácie, a ešte lepšiu užívateľskú skúsenosť.
S tým súvisí aj nová možnosť zmeniť si priamo v aplikácii osobné údaje, a to jednoduchým odfotením občianskeho preukazu. Novinky a vylepšenia boli zapracované aj základe spätnej väzby klientov, tak vo verzii pre OS Android, ako aj iOS.
„Nová verzia aplikácie je tak ďalším logickým krokom, ktorým sa snažíme umožniť zákazníkom vybaviť si veľkú časť servisných požiadaviek rýchlo, bez čakania a z pohodlia domova. V pobočke následne vzniká ešte väčší priestor pre komplexné riešenie finančných potrieb zákazníka, čo je plne v súlade s našou stratégiou poskytovať najlepšie poradenstvo,“ vysvetľuje hovorkyňa ČSOB Anna Jamborová.
Stačí odfotiť občiansky preukaz
Kontaktné údaje si klienti môžu priamo v aplikácii meniť už od novembra 2017. No vďaka poslednej aktualizácii aplikácie pre iOS a OS Android majú plnoletí klienti (fyzické osoby) možnosť požiadať priamo cez aplikáciu o zmenu osobných údajov akými je meno, priezvisko, titul, adresa trvalého pobytu, údaje občianskeho preukazu.
Zmena údajov sa pritom automaticky premietne do všetkých produktov a služieb klienta, ktoré má zriadené v rámci skupiny ČSOB, a to do 2 pracovných dní.
Skener faktúr šetrí čas
Od leta 2017 platia klienti ČSOB svoje účty ešte jednoduchšie, vďaka skeneru faktúr. Prijatú faktúru v pdf. verzii si jednoducho otvoria priamo v aplikácii a platobné údaje z nej exportujú priamo do platobného príkazu. Vďaka poslednej aktualizácii aplikácie však klienti môžu takto exportovať údaje z rôznych typov dokumentov, vrátane fotografií.
Rýchly prehľad medzi jednotlivými účtami klienti získajú jednoduchými gestami. Opakovať zrealizovanú transakciu alebo poslať peniaze späť je zas o niečo ľahšie, jedným potiahnutím prstom. Rovnako tak pdf. výpis transakcie.
Mnohé vylepšenia vznikli na základe podnetov od používateľov mobilnej aplikácie a jej vývoju sa budeme naďalej venovať. Aj preto uvítame ďalšie postrehy našich klientov a nápady na jej zlepšenie.
Zmena alebo zrušenie trvalého príkazu
Používaním mobilnej aplikácie môžu klienti neraz ušetriť na poplatkoch, ktoré sú štandardne účtované pri osobnej návšteve pobočky, nakoľko sú s tým pre banku spojené vyššie náklady. Aj preto ČSOB umožňuje klientom zmeniť alebo zrušiť trvalý príkaz priamo v aplikácii ČSOB SmartBanking, a to úplne bez poplatku.