Smartfóny nevyužívajú ľudia už len na čítanie e-mailov či na surfovanie na webe, ale aj na online nakupovanie. Tento trend potvrdzuje aj Zľavomat.sk – len za september návštevnosť portálu cez mobilné zariadenia dosiahla rekordných 37 %. Tento zľavový portál preto od novembra spúšťa pre používateľov inteligentných zariadení vynovenú aplikáciu.

Bude používateľsky nielen jednoduchšia, ale prinesie aj niekoľko noviniek na trhu – tzv. trhačku, zrušenie papierových kupónov, lokalizáciu zliav v okolí aj pohodlnejší nákup tovaru.

Novinka 1: Lokalizácia zliav

Prvá novinka je vychytávkou pre tzv. spontánnych spotrebiteľov, ktorí nakupujú podľa aktuálnej nálady a voľný čas si neradi plánujú vopred. V aplikácii stačí aktivovať službu Lokalizácia zliav v okolí, ktorá zákazníkovi ukáže aktuálne zľavy na mape podľa jeho lokality. Tak si môže každý ihneď kúpiť a vychutnať večeru s priateľmi, drinky, masáž či kaderníka za výhodné ceny. „Vďaka vylepšenej mobilnej aplikácii majú zákazníci prehľad o zľavách, ktoré majú po ceste do práce alebo v okolí svojho bydliska. Navyše, niektoré ponuky sú v aplikácii ešte lacnejšie ako na našom webe,“ dodal Aleš Mlátilík zo Zľavomatu.

Novinka 2: Trhačka

ZlavomatNová aplikácia Zľavomatu od novembra pridáva ďalšiu možnosť uplatňovania kupónov. S trhačkou už zákazník definitívne nemusí ukazovať obsluhe papierový kupón. Po obede, drinku či wellnesse za službu jednoducho „zaplatí“ ukázaním digitálneho kupónu v smartfóne. Ten obsluha pohybom prstu po obrazovke „odtrhne“ a tak zľavu uplatní. Navyše, obsluha bude ihneď vedieť, či je kupón platný. „Ide o moderný spôsob uplatňovania, ktorý nákup na Zľavomate posúva na nový level super-rýchleho, efektívneho a zábavného spôsobu uplatňovania kupónov,“ dodal Aleš Mlátilík.

Zlavomat-2Systém je naprogramovaný tak, že digitálne „odtrhnutý“ kupón sa automaticky zobrazí aj partnerom v ich Zľavomat rozhraní. Firmy tak získajú rýchlejšie presný prehľad o tom, koľko zákazníkov ich zľavu už využilo. „Vďaka novej aplikácii partneri už nemusia kódy z kupónov od zákazníkov zadávať do partnerského rozhrania na webe ani si odkladať stovky papierových kupónov do archívu. Tak ušetria čas, ktorý môžu venovať napríklad svojmu biznisu,“ vysvetlil Aleš Mlátilík.

Novinka 3: Objednávanie tovaru je pohodlnejšie

Uľahčenie nákupu pripravil Zľavomat aj pre zákazníkov, ktorí radi nakupujú so zľavou aj výrobky, ako sú napríklad tašky, módne doplnky, technické vychytávky alebo kozmetika. Po novom pri tovaroch už zákazník nekupuje kupón, ktorý musel ísť ešte niekam na webe uplatniť, ale celú objednávku vybaví priamo na Zľavomate a tovar mu príde domov. „Zákazník si objednáva cez Zľavomat tovar už priamo, podobne ako v bežnom e-shope, takže nemusí kontaktovať sprostredkovateľa, posielať mu kód kupónu a robiť ďalšiu objednávku na jeho stránke. Týmto krokom sa zjednodušia aj prípadné reklamácie, ktoré vybaví Zľavomat. Novinkou sme chceli zákazníkom ešte viac zjednodušiť nakupovanie, ktoré bude pre nich komfortnejšie a príjemnejšie,“ uviedol Aleš Mlátilík.

Novinka 4: Koniec doby papierovej

Zlavomat-3Novinkami Zľavomat úplne ruší papierové kupóny, ktoré boli pre mnohých ľudí prekážkou pri kúpe zliav. „Podľa nášho spotrebiteľského prieskumu boli práve papierové kupóny najväčšou zábranou pre niektorých ľudí pri kúpe zľavy. Ľudia sa za papierové kupóny hanbili najmä pri ich uplatnení v reštauráciách alebo si ich nemali kde vytlačiť. Úplným zrušením papierových kupónov očakávame, že pritiahneme túto skupinu zákazníkov,“ dodal Aleš Mlátilík.

 

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.