Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vianočné a predvianočné obdobie je pre e-commerce biznis tradične jedno z najsilnejších v roku, čo sa rozhodol využiť aj najsilnejší hráč na trhu kolektívneho nakupovania – portál ZľavaDňa.

Jeho deviata vianočná sezóna bude obohatená aj o nový mediatyp. ZľavaDňa vôbec po prvýkrát nasadila do dvoch najsledovanejších televíznych skupín na trhu televízne spoty s meškajúcim Santom, ktorých cieľom je poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na ZľavaDňa.

„Naším cieľom je osloviť čo najväčší počet potenciálnych zákazníkov, preto stále hľadáme nové spôsoby, ako sa k zákazníkovi čo najviac priblížiť. S ohľadom na charakter nášho produktu sme boli dlho zameraný na výkonnostný marketing, no intenzívne si uvedomuje aj potrebu budovania značky. Televíznu kampaň sme dlhšie zvažovali a rozhodli sme sa ju nasadiť práve v predvianočnom období, ktoré je pre nás, čo sa týka predaja, najsilnejšie v roku,“ hovorí Peter Blažečka, PR & marketing manažér ZľavaDňa.

Televízna kampaň má formu 10-sekundových sponzorovaných odkazov a bude nasadená v dvoch dvojtýždňových slotoch v skupine televízií TV Markíza a TV Joj. Ústrednou postavou príbehu je meškajúci Santa, ktorý s vrecom plným darčekov vypadne z komína v čase, kedy už rodina všetky darčeky rozbalila. Pre online sú prispôsobené dve dlhšie verzie spotu, ktoré príbeh so Santom ďalej rozvíjajú.

 „V kampani sme chceli poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na ZľavaDňa. Zároveň sme chceli tému Vianoc odľahčiť a priniesť do nej trošku vtipu, aby bola reklama zapamätateľná. Meškajúci Santa je vtipný a zároveň jednoducho komunikuje hektické predvianočné obdobie, ktorému sa dá vďaka nákupu darčekov na ZľavaDňa vyhnúť,“ uzatvára Peter Blažečka.

Značky: