Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Tento rok oslavuje Slovensko dva významné sviatky – 25 rokov samostatnosti a 100 rokov spoločných vzťahov s USA. Podpísanie Pittsburskej dohody a výročia si Veľvyslanectvo Spojených štátov amerických v SR pripomína kampaňou Odvaha byť slobodní. Vytvorila ju komunikačná agentúra Seesame, ktorá sa postarala o branding, video a content.

Súčasťou kampane Odvaha byť slobodní je 3-minútové animované video, ktoré rekapituluje najdôležitejšie míľniky americko-slovenských vzťahov. „Dostať 100 rokov spoločných vzťahov do 3 minút bol oriešok, pretože sme nechceli znieť ako učebnica dejepisu. Video hovorí jazykom mladých, ktorí možno o históriu nejavia až taký záujem, no zo slobody majú najväčší úžitok, pretože sa do nej už narodili,“ vysvetľuje ideu videa Peter Jančárik, Strategist & Partner Seesame.

Rozprávačom príbehu je malé zrnko kukurice, ktorému prepožičal hlas známy raper Lyrik H. Zachytáva dôležité udalosti, napríklad úlohu slovenských emigrantov v USA pri vzniku Československa, podporu prezidenta Woodrowa Wilsona či dlhotrvajúci partnerský vzťah USA a Slovenska. Video je určené hlavne najmä študentom stredných a vysokých škôl. Premietať sa bude aj na roadshow, ktorú v lete plánuje veľvyslanectvo.

Video je dopovedané na web stránke s príbehmi o spoločnej histórii Slovákov a Američanov. Obsah vznikal v redakčnom tíme Seesame. Pri tvorbe sa vychádzalo z historických materiálov či diskusie s historikom. Obrazový materiál pre koláže, ktoré doprevádzajú obsah, poskytli archívy veľvyslanectva, Matice slovenskej či Vojenský historický ústav.

Vzdelávacie video a  webstránka Odvaha byť slobodní sú súčasťou celoročnej kampane Veľvyslanectva spojených štátov v SR. Poukazuje v nej na to, že už viac ako storočie ľudia Slovenska a Spojených štátov ukázali odvahu byť slobodnými a vybudovali trvalé partnerstvo založené na spoločných hodnotách a osobných vzťahoch.

Agentúra s dvadsaťročnou históriou

Seesame je jednou z najväčších komunikačných agentúr na Slovensku a Agentúrou roka 2017 vo východnej Európe podľa hodnotenia The Holmes Report.

Jej príbeh sa začal písať ešte v roku 1996. K tradičným PR službám postupne pridala ďalšie a dnes zabezpečuje pre slovenské aj globálne spoločnosti tiež marketing, digitálne a integrované kampane a služby Public Affairs. Okrem toho v tréningovom centre pripravuje klientov na to, ako sa rozprávať s novinármi, zákazníkmi alebo biznis partnermi. Poslaním agentúry je svojou činnosťou zlepšovať podnikateľské prostredie, zvyšovať transparentnosť a férovosť vo verejnom živote. Seesame je partnerom viacerých občianskych projektov a iniciatív.

Špecialisti Seesame sú spoluzakladateľmi projektu Konšpirátori.sk. Ten pomáha firmám chrániť svoju reputáciu tým, že zabraňuje zobrazovať ich online reklamu na stránkach s pochybným a konšpiračným obsahom.

Agentúra dnes zamestnáva viac ako štyri desiatky konzultantov na externú a internú komunikáciu značiek, komunikačných stratégov, kreatívcov, špecialistov na tvorbu obsahu a multimédií, event manažérov a expertov na Public Affairs a research.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.