Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

„Zaži epické leto so SPACE účtom“ je headlinom novej kampane Slovenskej sporiteľne, ktorá cieli na mladých od 15 do 20 rokov. Tento rok sa banka rozhodla strategicky prepojiť kampaň na SPACE účty s jej hlavnou komunikáciou „A čo si mobilom kúpiš ty?“ Najväčšia banka ako jedna z prvých na Slovensku pred mesiacom spustila Apple Pay. Po tom, čo vlani priniesla službu Google Pay, sú mobilné platby v Slovenskej sporiteľni dostupné pre oba hlavné operačné systémy.

„Pri tvorbe kampane sme pracovali s insightom ako daná cieľová skupina vníma leto. Pre mnohých je to najmä obdobie voľného času a túžby po užívaní si. Nie všetci si však môžu dovoliť splniť svoje sny. Preto sme pre nich pripravil súťaž, aby mohli zažiť skutočne epické leto,“ hovorí Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

Súťaž „Epické leto so SPACE účtom“ prebieha na webe www.space.sk. Hlavnou výhrou je mobilný telefón, s ktorým výherca získa aj 500 €, vďaka čomu môže pohodlne platiť cez Apple Pay. „K epickému letu mladým určite pomôžu aj ďalšie výhry, napríklad chatovačka s kamarátmi či vouchery na letenky. Rovnako ako možnosť ʻzarobiť siʻ 20 eur vďaka plateniu cez Google Pay alebo Apple Pay,“ vysvetľuje Peter Holík.

S hľadiska mediálnej stratégie Slovenská sporiteľňa využije hlavne Instagram, Youtube, Tinder, Spotify či programaticky nakupované bannerové plochy. V komunikácií sa okrem rôznych “špeciálok” objaví parkurista Johny, ktorý je tvárou mobilných platieb Slovenskej sporiteľne.