Ľudia vnímajú zdražovanie mimoriadne citlivo, čo potvrdzuje aj aktuálny prieskum Woltu. Zákazníci oceňujú výhody donášky jedla alebo potravín, avšak sú citliví na akýkoľvek výdavok navyše. Fínska spoločnosť Wolt preto reaguje spustením vlastného lojalitného programu, služby Wolt+. Vychádza tým v ústrety verným zákazníkom, ktorí vďaka predplatnému ušetria na poplatkoch za donášku a získajú ďalšie výhody. Prvý mesiac si všetci môžu službu vyskúšať zadarmo.

Ľudia vnímajú zdražovanie aj v stravovaní a pri nákupe potravín citlivo. Podľa interných prieskumov spoločnosti Wolt je pre 47 % zákazníkov poplatok za donášku dodatočným výdavkom a nechcú naň míňať peniaze. Často ich odrádza od častejšieho objednania jedla či potravín na donášku. Výhody donášky si pritom zákazníci uvedomujú a pre 46 % je pohodlie kľúčovým faktorom. Nechcú zbytočne chodiť do obchodov a radšej získaný čas trávia inak. Avšak len zhruba pätina z nich využíva donášku na týždňové nákupy.

Wolt chce v časoch rastúcej inflácie vyjsť verným zákazníkom v ústrety a podporiť ich v efektívnom nakupovaní. Svoju ponuku služieb preto rozširuje o nový lojalitný program Wolt+. Vďaka tejto novinke môžu zákazníci v rámci mesačného predplatného získať mnohé výhody a ušetriť.

Možnosť ušetriť na poplatkoch a zvýhodnená donáška potravín

Wolt začal ponúkať službu Wolt+ od 24. októbra v Bratislave pre všetkých zákazníkov. Členom lojalitného programu Wolt+ sa môže zákazník stať jednoducho – stačí si otvoriť aplikáciu Wolt. Prvý mesiac môže vyskúšať službu zdarma, neskôr ju má za fixný mesačný poplatok 5,99 EUR. V rámci neho získa neobmedzený počet donášok v jeho okruhu 3,5 km, a to na všetky objednávky z reštaurácií a obchodov na platforme, ktoré sú označené logom W+. Mimo programu sa pritom cena donášky bežne pohybuje od 1,49 do 3,49 EUR v závislosti od vzdialenosti.

Členovia lojalitného programu si môžu vybrať z viac ako 400 reštaurácií a 70 obchodov, pričom do ponuky sú napríklad zahrnuté pizzerie Basilicó, ázijská kuchyňa Jasmin, Bamboo, či SOHO, burgre z Roxoru či potraviny z Wolt Marketov.

So službou Wolt+ získajú naši zákazníci okrem úspory na poplatkoch za doručenie aj ďalšie benefity, ako napríklad 5 %-ný cashback pri osobnom vyzdvihnutí jedla z prevádzky, či zvýhodnené ponuky pri nákupe potravín. Členstvo v lojalitnom programe je výhodné pre našich verných zákazníkov, ale oplatí sa aj tým, ktorí Wolt využívajú len niekoľkokrát za mesiac. Chceme touto cestou najmä podporiť lojálnych zákazníkov – či už objednávajú jedlo z reštaurácií alebo robia týždňové nákupy, pri ktorých nemusia riešiť ďalšie výdavky za donášku,“ uvádza Tomáš Beniak, generálny riaditeľ Wolt Slovensko.

Okrem neobmedzenej donášky bude súčasťou programu aj zvýhodnená pravidelná mesačná ponuka na objednávky z Wolt Marketov. Minimálna hodnota košíka pri nákupe z reštaurácií je 8 EUR a pri nákupe potravín 15 EUR.

Značky: