Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenská sporiteľňa má novú webstránku. Ľuďom prináša prehľadnejšie informácie tak, aby na nej našli presne to, čo potrebujú, či už riešia svoje bývanie, úspory, alebo denné bankové služby. Nový web je modernejší, priateľskejší a v responzívnom dizajne, vďaka ktorému sa prispôsobí aj všetkým typom mobilných zariadení.

Stránku sme vytvorili celkom nanovo. Predovšetkým by sme chceli, aby jej návštevníci rýchlo našli všetko, čo potrebujú. Tiež nám záleží nám na tom, aby bol obsah stránky pre ľudí zrozumiteľný, transparentný a aby sa vždy dozvedeli všetko o podmienkach ponúkaných riešení. Jednoducho aby sa na nej cítili príjemne, povedal Juraj Barta, riaditeľ marketingu a analýz trhu Slovenskej sporiteľne.

Nový web je súčasťou medzinárodného projektu, v ktorom je Slovensko pilotnou krajinou. Podľa vzoru Slovenskej sporiteľne sa vytvoria stránky aj pre ostatné banky skupiny Erste. Webstránku vytvorila spoločnosť VML z amerického Kansasu. Má za sebou niekoľko úspešných projektov tvorby stránok veľkých spoločností po celom svete.

SLSP_nowat

 Vyskúšať si ju môžete na adrese www.slsp.sk 

Čo ponúka nový web Slovenskej sporiteľne:

  • Stručnejšie, zrozumiteľnejšie a prehľadnejšie informácie.
  • Navigácia na základe klientskych potrieb.
  • Ľahšia orientácia a intuitívnejšia cesta k produktom a k službám.
  • Každá produktová podstránka obsahuje popísané hlavné benefity, kľúčové čísla a základné informácie. Návštevník si na nej nájde aj súvisiace produkty, služby, informácie.
  • Cestu k produktom a k službám si volí užívateľ. Cez hlavné menu, zobrazenie situácií a potrieb alebo cez inteligentné prepojenia.
  • Responzívny dizajn stránky – prispôsobenie prehliadania vo všetkých mobilných zariadeniach, tabletoch a v smartfónoch.
  • Intuitívny dizajn stránky… alebo viac rolovania namiesto klikania.

SLSP2_nowat

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.