Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nová medzinárodná kampaň Slovenskej sporiteľne je unikátna tým, že bola vytvorená pre dva trhy súčasne. Okrem Slovákov je uvidia aj diváci v susednom Rakúsku, kde skupina Erste tiež pôsobí.  Televízny spot režíroval Eli Arenson, režisér z Los Angeles, ktorý má na konte reklamy pre Nike, Karla Lagerfelda, či videoklipy pre rapera A$AP Rockyho. Pre Slovenskú sporiteľňu a Erste Bank vytvoril moderný spot, ktorý ukazuje, ako jednoducho, bezpečne, vždy a všade bankovať s Georgeom. Najobľúbenejšie mobilné bankovanie  navyše umožňuje aj pravidelné investičné sporenie.

„Cieľom kampane je ukázať, že tak, ako je jednoduché s Georgeom bankovať, je odteraz jednoduché s Georgeom aj investovať. George prináša všetkým našim klientom veľkú novinku – možnosť investovať priamo zo svojho mobilu pár klikmi, čím nastavujeme nový klientsky štandard v oblasti investovania. Teší ma, že máme ďalší dôvod, ktorý potvrdzuje, prečo je George najobľúbenejšie mobilné bankovanie.“ povedal Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne. 

Kampaň nesie jednoduchý odkaz – Nechaj to na Georgea. Založ si v Georgeovi investičné sporenie a investuj pravidelne už od 20 eur mesačne.  Znamená to, že investovať môže každý, aj od nižších súm.

Slovenská sporiteľňa je najväčšia mobilná banka. Jej modernú digitálnu platformu George už aktívne používa viac ako 840 tisíc ľudí. Navyše, viac ako 520 tisíc z nich už pohodlne bankuje aj vďaka užitočnej mobilnej aplikácii. Tá sa dlhodobo drží na popredných priečkach s počtom stiahnutí aj v hodnotení (už viac ako 70 tisíc hodnotení) používateľov v obchodoch Google Play a v AppStore.

Nový web a súťaž o iPhony

Spolu so spustením online investovania spustila Slovenská sporiteľňa aj stránku www.digitalneinvestovanie.sk, na ktorej záujemcovia o investovanie nájdu množstvo užitočných informácií týkajúcich sa sveta investícií. Návštevníci stránky môžu vyplniť krátky investičný test a vyhrať jeden z troch telefónov iPhone 11 64GB.

Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.