Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Letná kampaň najväčšej digitálnej banky prináša moderné a bezpečné platenie mobilným telefónom. Spolu s platobnými riešeniami ponúka novým klientom aj účet zadarmo, aby si mobilné platby mohli vyskúšať všetci Slováci. Kampaň vznikla v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

 „Spustenie Google Pay a čoskoro aj Apple Pay vnímame ako revolúciu v platení, ktorá absolútne zmení zážitok klientov z každodenného platenia. Po novom im bude stačiť, aby išli do obchodu, na kúpalisko či športovať iba so svojím mobilom. Cieľom kampane je zvýšiť povedomie o tomto modernom spôsobe platenia. Rozhodli sme sa to spraviť pomocou dramatizácie rýchlosti a jednoduchosti v každej situácii prostredníctvom ,plateniachtivého“ smartfónuʻ – našej hlavnej postavy,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky.

Spolu s novými platobnými riešeniami je propozíciou kampane aj benefit „účet do konca roka zadarmo“ pre každého, kto v Slovenskej sporiteľni ešte nemá účet. Banka chce tiež sprístupniť nové platobné riešenia aj pre klientov iných bánk, ktoré tieto digitálne služby neposkytujú. Následne po splnení troch jednoduchých podmienok si bezplatný účet budú môcť klienti užiť aj po uplynutí bezplatného obdobia.

Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video, influencer marketing), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.

Vizitka kampane

Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier

Stratég: Juraj Pobjecký

Art director: Milan Malý

Senior copywriter: Eva Myjavcová

Account: Katarína Kaššová

režisér:  Wolfberg

kamera: Sander Vanderbroucke

produkčná spoločnosť: Protos productions

producent: Barbara Kipsová

produkcia: Radka Babincová

postprodukcia: Ekran

strih: Marek Kráľovský

hudba: Hudební banka