Nasmerujte svoj biznis v ústrety novým marketingovým trendom. To, čo bude frčať v najbližšom období nám ukážu rakety slovenskej reklamy – agentúry Zaraguza, core4 a Socialists. Príďte sa inšpirovať ich nápadmi a víziami v podnetných prednáškach a zapojte sa s nimi do diskusie.
Zaraguza / Nela Pazderková (Social Media Ideamaker)
– Nadčasové trendy v kampaniach: Aktuálne trendy sú dôležité, ale často preceňované. Pozrieme sa na kampane, ktoré sú trendy svojim spracovaním a ktoré exekúciami posúvajú hlavnú myšlienku ďalej. Ukážeme si aj to, ako urobiť z kampane funkčný ekosystém vo všetkých komunikačných kanáloch.
Core4 Advertising / Lukáš Lukonič (Ideamaker)
– Komunikácia značiek na sociálnych sieťach 2.02.0: Do it now or never! Na Instagrame musíte reagovať instantne a na Facebooku tiež. Kedy sa dá na reakčný post pripraviť, čo môžeme čakať od roku 2020 a akú úlohu pri tom všetkom zohráva kreativita? V prednáške o narastajúcej nevyhnutnosti byť pri komunikácii up to date si ukážeme príklady značiek, ktoré to robia dobre už dnes a povieme si aj, aké príležitosti nás čakajú budúci rok.
Socialists / Patrik Barták (Head of social content & strategy)
– TBA
Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.
Zaraguza
Kofola a šušlajúci pes s otázkou: Dáš si fofolu?, netradičné novoročné PF-ko Alcowebizer, Tajomstvo pravého kávičkára pre Popradskú kávu, Moja krvná skupina, Knižná výzva, Tatra Academy s Rytmusom,… V portfóliu tejto úspešnej digitálnej/reklamnej agentúry je viacero úspešných kampaní. Lokálnu kreativitu sprevádzajú svetové úspechy korunované množstvom ocenení (Golden Drum, EUROBEST, PIAF, Festival of Media, EFFIE, FLE media awards, EFFIE Slovakia, Zlatý klinec). Z nich bol najväčším úspechom minulý rok, kedy získali Golden EuroEFFRIE za fofolu ako jediná agentára zo Slovenska a Česka, ktorej sa to podarilo, alebo rok 2012, kedy ju Facebook zaradil medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré túto sieť využívajú najefektívnejšie. Zaraguza vznikla v roku 2008, dnes má pobočku aj v Prahe a pre svojich klientov pripravuje komplexné komunikačné ekosystémy, ktoré spájajú online s offline-om.
Core4 Advertising
Selassie v kampani pre Slovenskú sporiteľňu, imageová kampaň pre rádio Europa 2, celosvetovo úspešný majákový web. To je len výber z toho, čo má v portfóliu Core4 Advertising. Tá je už od roku 2000 agentúra s najdlhšou praxou v digitálnom biznise na Slovensku. Postupne sa vyvinula z čisto technologickej online agentúry na fullservisovú značku s digitálnym DNA. Pre najväčšie značky rozbiehali prvé social media profily na Slovensku, vytvorili projekt Viva Ulica!, majú za sebou komplexné kampane s TOP 3 slovenskými influencermi a sú jednou z dvoch slovenských agentúr, ktoré uspeli v svetovej súťaži Facebook Studio Awards.
Socialists
Na trhu sú len pár rokov, ale rastú raketovo. Digitálna agentúra sa špecializuje na tvorbu dlhodobej social stratégie, inovatívne rozpracovanie online a ATL kampaní pre prostredie sociálnych médií, ideamaking, tvorbu a správu obsahu, ako aj koncepčnú prácu s influencermi a komunitou. V portfóliu má značky ako Škoda, Zlatý Bažant, FunFón, Tuli, Lunter a iné.
Po prednáškach nás čaká networking na bare 🙂
17. 9. (utorok)
Štart: 19:00 hod.
Lístky: bit.ly/Marketing1709
FB event: https://www.facebook.com/events/1354163218079448/