Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Sieť supermarketov BILLA a donášková platforma Wolt, ktoré na jar minulého roka spustili úspešnú spoluprácu, prichádzajú s atraktívnou novinkou. Kuriéri spoločnosti Wolt teraz prinesú zákazníkom BILLA nákup až k dverám úplne zdarma.

Ponuku môžu od 11. apríla do 9. mája využiť obyvatelia 13 slovenských miest, pričom za potraviny a iný tovar zaplatia rovnaké ceny ako pri osobnej návšteve predajní BILLA. Doprava je pre zákazníkov zdarma – nezáleží pritom na fakte, či zákazník BILLA nakupuje prostredníctvom aplikácie Wolt opakovane alebo po prvýkrát. Minimálna hodnota nákupu v aplikácii je 8 eur. Online nákup s donáškou grátis je možné urobiť v 20 vybraných predajniach BILLA po celom Slovensku. „Bezplatnou dopravou pri každom online nákupe v našich predajniach chceme odmeniť stálych zákazníkov za ich priazeň, ale zároveň osloviť aj širšiu verejnosť obľubujúcu pohodlné nakupovanie cez internet. Spoluprácou s donáškovou spoločnosťou Wolt potvrdzujeme, že sme inovatívny obchod, ktorý svojim zákazníkom vychádza v ústrety a prináša im moderné riešenia,“ povedal Arnd Riehl, generálny riaditeľ BILLA.

Slovenskí zákazníci si spoluprácu siete supermarketov BILLA a fínskej technologickej spoločnosti Wolt veľmi obľúbili. Kým pred rokom mohli online nákupy cez aplikáciu Wolt využívať iba spotrebitelia v Bratislave, dnes je táto možnosť prístupná aj pre obyvateľov ďalších 12 slovenských miest – Banskej Bystrice, Žiliny, Trenčína, Trnavy, Nitry, Košíc, Prešova, Komárna, Liptovského Mikuláša, Martina, Nových Zámkov a Popradu. „Donáška potravín sa stala po jedle druhým najdôležitejším donáškovým segmentom  Woltu. Vidíme stále rastúcu obľubu u našich zákazníkov pretože vedia, že šetria nielen čas, ale aj peniaze na dopravu,“ hovorí Tomáš Beniak, generálny riaditeľ Wolt Slovensko. Počet zákazníkov, ktorí majú záujem o online nákupy, neustále narastá, a preto BILLA a Wolt plánujú svoju spoluprácu postupne rozširovať aj do ďalších lokalít.

Spotrebitelia si obľúbili nákup širokého sortimentu čerstvých potravín, ako ovocie a zelenina, mliečne výrobky, mäso a mäsové výrobky a chlieb a pečivo. „Teší nás tiež hodnotenie spokojnosti našich zákazníkov, ktoré je na úrovni 4,5 z 5 bodov. Neustále zlepšujeme náš servis a pravidelne školíme našich zamestnancov, aby sa naši zákazníci k využívaniu tejto služby pravidelne vracali,“ dodáva A. Riehl.

Značky: