Pre rovnú polovicu klientov ČSOB (50%) sú hlavným zdrojom informácií o finančných produktoch a službách pracovníci banky v pobočkách. Druhým najčastejším informačným zdrojom je pre nich webová stránka banky (37%). Tretím najčastejším zdrojom informácií (36%), ktorý klienti využívajú, sú referencie a rozhovory s blízkymi a rodinou. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Go4insight o finančnom správaní retailových klientov na Slovensku.
Odteraz nájdu klienti všetky dôležité informácie na webovej stránke, ktorá prešla významnou zmenou, ešte jednoduchšie. Vynovený web www.csob.sk ponúka lepšiu používateľskú skúsenosť, moderný dizajn optimalizovaný pre obrazovku počítača, smartfónu alebo tabletu, aj viac intuitívnosti. Zároveň reflektuje trend a stratégiu ČSOB zameranú na digitalizáciu a online služby.
Web bol dizajnovaný na základe dlhodobo zbieranej spätnej väzby od klientov, pričom bude ďalej dynamicky aktualizovaný a dopĺňaný o ďalšie nástroje, a to aj na základe ďalších ich podnetov. S tým súvisí aj používanie analytických programov na stránke, s cieľom lepšie pochopiť správanie sa jej návštevníkov, typ informácií, ktoré hľadajú a ich frekvenciu, tak, aby sme vedeli operatívne reagovať na ich potreby.
Na hlavnej stránke nájdu klienti vždy okrem prehľadu produktových noviniek aj informácie servisného charakteru, ktoré sa týkajú napríklad dočasných zmien otváracích hodín pobočiek, technických odstávok, ale aj blogy k aktuálnym témam.
Samozrejmosťou pri dizajnovaní nového webu ČSOB bolo to, aby bol v maximálnej možnej miere kompatibilný so špeciálnymi nástrojmi a asistenčnými technológiami, ktoré pomáhajú pri získavaní informácií z webu návštevníkom so zrakovým postihnutím.