Prvú kampaň otestovala spoločnosť Hyundai a dosiahla skvelé výsledky.

Google začal v posledných týždňoch na YouTube testovať nový formát reklám. Popri horizontálnych reklamách budú môcť používatelia čoskoro vidieť aj vertikálne. Tie môžu byť výrazne zaujímavejšie, keďže inzerent získava výrazne viac priestoru na prezentáciu svojho produktu, prípadne svojej firmy.

Možnosť využívania vertikálnej reklamy v súčasnej dobe poskytuje už Snapchat a Instagram. YouTube podobne ako tieto dve sociálne siete umožní vložiť celoplošný odkaz do reklamy. To povedie k zvýšeniu konverzií a vyššej efektivite reklám. 

Využívanie tohto nového formátu reklamy, by malo byť pre inzerentov dostupné v najbližších dňoch. Pre používateľov platí to, čo doteraz. Reklamu môžu po pár sekundách bez najmenšieho problému preskočiť a pokračovať v sledovaní videa.

Zdroj: 9to5Google

Prečítajte si aj:

Nová konkurencia pre YouTube? Facebook Watch je teraz dostupný pre všetkých

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.