Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vyše desať rokov masáží, 58 ton pizze či 1 200 rokov dovolenky si dopriali ľudia cez Zľavomat od jeho vzniku na slovenskom trhu.

Zákazníci si za päť rokov existencie najväčšieho zľavového portálu kúpili viac ako 3,5 milióna kupónov za 64 miliónov eur a ušetrili tak rekordných 9,8 milióna eur! Podľa šéfa Zľavomatu Aleša Mlátilíka sa však zákazník Zľavomatu výrazne zmenil –  vyžaduje najmä inšpiráciu, kvalitný servis a pohodlný nákup.

„Fenomén zliav na Slovensku aj v Česku prešiel za ostatných päť rokov prudkými zmenami. Zatiaľ čo v roku 2011 sa ľudia v Česku aj na Slovensku ešte len učili dôverovať Zľavomatu a reagovali najmä na výšku zľavy, v súčasnosti je už situácia iná. Ľudia sú náročnejší na kvalitu aj zákaznícku starostlivosť,“ povedal Aleš Mlátilík, riaditeľ Zľavomat.sk, ktorý patrí do skupi
ny Slevomat Group: „Ľudia si za päť rokov na Zľavomat zvykli aj ako na portál, kde nájdu vždy inšpiráciu, ako zaujímavo stráviť voľný čas, na zaujímavé darčeky či relax a ešte k tomu aj ušetriť. Hoci trh tradičných zľavových portálov medziročne klesal, nám sa vďaka inováciám pre zákazníkov a rýchlemu reagovaniu na aktuálne spotrebiteľské požiadavky a trendy darí neustále rásť.“ 

ZLAVOMAT-5. NARODENINY_web2016_3_nowat

Podľa neho je v súčasnosti novým trendom úplné stieranie hraníc medzi pracovným a voľným časom. „Ľudia už nenakupujú len počas obedov či prestávok v práci alebo vo voľnom čase, ale vďaka smart zariadeniam nakupujú takmer neustále. Napríklad pri čakaní na autobus, dokonca aj počas nudných prezentácií v práci alebo počas obeda. Preto musíme byť neustále pripravení ponúkať zaujímavé zľavy. Len tak sa k nim spotrebitelia vrátia aj na druhý deň,“ dodal Aleš Mlátilík.

Cieľom Zľavomatu je tento rok ešte viac zlepšiť ponuku lokálnych zliav v okolí zákazníka v aplikácii. „Zákazník si tak bude môcť jednoducho a presne namiešať, aké zľavy v okolí chce v smartfóne vidieť. Tie sa mu okamžite zobrazia na mape. Množstvo nákupov cez aplikáciu totiž prudko rastie – už 20 % objednávok je zo smart zariadení. Vďaka komfortu takého nakupovania zliav v najbližšom okolí ľudia dokonca menej využívajú zľavové agregátory, ale nakupujú priamo cez Zľavomat aplikáciu,“ doplnil Aleš Mlátilík.

Zľavomat.sk piate narodeniny oslavuje špeciálnou akciou – zákazníkom rozdá počas apríla 2016 až jeden milión eur v kreditoch. „Kredity v rôznych výškach budú môcť zákazníci vyhrať v súťažiach, výzvach a hrách alebo ich dostanú ako poďakovanie, že sú s nami. Stačí, ak budú počas apríla sledovať náš blog, webstránku a Facebook. Tržby a návštevnosť sú počas apríla takmer rovnaké ako pred Vianocami, čo nás veľmi teší. Pre zákazníkov sme pripravili totiž rôzne exkluzívne ponuky ako napríklad značky Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Nordsee či Philips,“ prezradil Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.