Už v lete prišiel najväčší zľavový portál na Slovensku s kampaňou #ObjavteSlovensko, ktorej hlavným cieľom je podporiť domáci cestovný ruch. Po úspešnej letnej časti prichádza ZľavaDňa aj so zimnou verziou, ktorej hlavnou tvárou je najúspešnejší slovenský lyžiar Adam Žampa.

ZľavaDňa, ktorá v minulom roku prišla s novou vizuálnou identitou, logom aj novým komunikačným nástrojom Pánom Ostrovidom, pokračuje i ďalej v prinášaní nových výziev. V tomto prípade ide o nadviazanie na dlhodobú iniciatívu portálu. „Cez inšpirácie chceme motivovať viac Slovákov k cestovaniu po Slovensku a k objavovaniu jeho krás. #ObjavteSlovensko nie je iba kampaň, je to iniciatíva. Chceme, aby viac Slovákov cestovalo a objavovalo krásy Slovenska, chceme pomôcť cestovnému ruchu u nás doma. V letnej kampani nás podporili nielen spomínaný Adam Žampa, ale aj moderátor Sajfa či herečka Kristína Farkašová,“ vysvetľuje riaditeľka portálu ZľavaDňa Svetlana Tarageľová.

Voľba Adama Žampu ako tváre zimnej kampane bola jasná. „Sme veľmi radi, že sa do tejto iniciatívy zapojil aj náš najúspešnejší lyžiar Adam Žampa. Kvôli pretekom precestoval celý svet a vidí, že aj Slovensko má čo ponúknuť, že je svetové,“ doplnila Tarageľová. Podobné nadšenie zdieľa aj sám lyžiar, ktorý sa aktuálne znova venuje pretekom. “Do kampane som šiel najmä preto, že sa mi zapáčil koncept ZľavaDňa, a to podporiť turistický ruch na Slovensku. V Tatrách máme penzión a ja sám som tiež hrdý Slovák a Tatranec, vždy keď môžem pomôcť, urobím to veľmi rád,” potvrdil.

S novou sériou prináša ZľavaDňa aj nový spot, ktorý spolu s Adamom Žampom pripravili počas vianočných sviatkov, ktoré trávil na Slovensku.

Východiskovým komunikačným kanálom je webová stránka www.objavteslovensko.sk, na ktorej nájdete okrem inšpirácií na zimné lyžiarskej strediská u nás aj mnohé iné originálne výrobky, ktoré pochádzajú zo Slovenska. Podporiť výzvu môže každý, a to jednoduchým pridaním hashtagu #ObjavteSlovensko na sociálnych sieťach pri svojich potulkách Slovenskom.

ZľavaDňa je od svojho vzniku v roku 2010 stabilnou jednotkou na slovenskom trhu kolektívneho nakupovania. Je súčasťou skupiny Creative Web, ktorá prevádzkuje internetové portály SlevaDne.cz, Bookio.sk, BookioPro, či Camarero. Obrat skupiny v roku 2015 dosiahol 23 mil. EUR. Portál ZlavaDňa bol v roku 2013 zaradený do rebríčka najrýchlejšie rastúcich technologických firiem v strednej Európe zostavovaný medzinárodnou spoločnosťou Deloitte. V roku 2014 získala ZlavaDňa cenu Ministra hospodárstva SR za najinšpiratívnejší podnikateľský príbeh a v tomto roku ocenenie Slovak SuperBrands 2016.

Značky: