Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Najväčší  portál na Slovensku ponúkajúci zážitky za zvýhodnenú cenu –  ZľavaDňa spustil dnes na svojej stránke novú vizuálnu identitu.

Zmenou prešlo logo i celá hlavička a pätka stránky. Podľa CEO ZľavaDňa, Zdenka Hoscheka, budú čoskoro nasledovať aj ďalšie zmeny. „Za  6 rokov sme prešli výrazným vývojom, pri ktorom sme ako firma dospeli. Zmena loga je pre nás zavŕšením jednej éry.“

Najpopulárnejší zľavový portál na Slovensku bol roky známy nielen svojim názvom, ale aj prasiatkom a výraznou ružovou farbou. S novou vizuálnou identitou idú tieto vizuálne prvky do úzadia. „Za 6 rokov existencie prešla ZľavaDňa prudkým rastom. Len za posledné obdobie sme vynovili domovskú stránku, obmenili interný tím, vyladili procesy, začali sme rekonštruovať naše priestory a množstvo iného.. Aj vďaka týmto zmenám sme ako značka získali niekoľko ocenení, posledným bolo prestížne medzinárodné ocenenie Slovak SuperBrands. Cítili sme, že toto by sa malo premietnuť aj do vizuálnej identity,“ vysvetľuje dôvody zmeny Zdenko Hoschek, konateľ ZľavaDňa.

Podľa Hoscheka má nové logo symbolizovať jednoduchosť, racionalitu a profesionalitu. „Nová identita viac zohľadňuje veľkosť  firmy, pre ktorú momentálne s nadšením pracuje viac ako 120 ľudí v troch krajinách strednej Európy.  Zároveň máme veľkú chuť rásť ďalej“, dopĺňa Hoschek. ZľavaDňa tiež avizuje ďalšie zmeny, ktoré sa budú týkať vzhľadu stránky a funkcionality. Tie však už budú vychádzať z novej identity značky.

Značky: