Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Elektronizácia nákupných a dodávateľských operácií vo firmách sa stáva nevyhnutnosťou.

Ponúka zjednodušenie, zrýchlenie a predovšetkým sprehľadnenie celého systému zadávania, spracovania a schvaľovania nákupných dokladov. Vďaka rozšíreniu informačného systému SOFTIP PROFIT PLUS môže tieto benefity využívať už aj spoločnosť ENPAY TRANSFORMER COMPONENTS.

Základom riešenia je nákupný modul IS SOFTIP PROFIT PLUS, v ktorom prebieha tvorba všetkých relevantných dokladov. Samotný schvaľovací proces zabezpečuje webová nadstavba SOFTIP APPROVAL, ktorá obojsmerne komunikuje s produkčným systémom. Manažérovi dovoľuje schvaľovať i mimo pracoviska – postačí mu na to tablet či mobil, do ktorého mu príde avízo mailom. Z neho potom môže aktivovať samotné schválenie. Notifikácia o priebehu schvaľovania je pritom k dispozícii všetkým účastníkom procesu.

„Schvaľovací workflow možno nastaviť na mieru požiadavkám zákazníka. V tomto prípade schvaľovanie nákupných objednávok prebieha podľa výšky finančnej hodnoty dokladu,“ vysvetľuje Ing. Dušan Homola zo spoločnosti SOFTIP.

ENPAY TRANSFORMER COMPONENTS tak odbúrala zložitý a administratívne náročný spôsob tvorby objednávok. „Tento systém sa stával neprehľadným a neposkytoval informácie o aktuálnom stave jednotlivých procesov. Sme firma, ktorá takmer celú produkciu smeruje na zahraničné trhy, našimi partnermi sú spoločnosti ako Siemens, ABB či GE. Je preto nevyhnutné, aby sme neustále garantovali kvalitu našej produkcie, dodávok a zvyšovali efektivitu práce. Nový systém pre riadenie objednávok je nevyhnutným krokom k plneniu tohto cieľa,“  hovorí Ing. Ján Valkovič, generálny riaditeľ ENPAY TRANSFORMER COMPONENTS.

SOFTIP PROFIT PLUS je vlajkovou loďou spoločnosti SOFTIP, ktorá je už viac 25 rokov slovenskou jednotkou na trhu podnikových informačných systémov (ERP).

Značky: