Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Zákazníci, ktorí si objednajú tovar z e-shopu DATART-u a Hej.sk si môžu tovar vyzdvihnúť už na 9 výdajných miestach na Slovensku.  Značky reagujú na opatrenia vlády, ktorá nariadila zatvorenie maloobchodných predajní so spotrebnou elektronikou.  Výdajne fungujú v prísnych bezpečnostných podmienkach, ale objednávky sú schopné vybaviť aj do 60 minút.

Zákazníci si môžu tovar objednať priamo domov alebo na výdajné miesto. ,,V reakcii na aktuálne dianie a enormný nárast počtu online objednávok sa nám v priebehu posledných dní podarilo otvoriť deväť  výdajných miest na území Slovenska, kde si môžu zákazníci vyzdvihnúť objednávky aj osobne,“ hovorí Sabina Boudová, marketingová manažérka DATART-u a Hej.sk. Osobný odber môžu využiť zákazníci v Bratislave, Prešove, Košiciach, Trenčíne, Poprade, Banskej Bystrici, Nitre a v Žiline. V hlavnom meste fungujú aktuálne dve výdajné miesta. Tovar dostupný na výdajniach dokážu zamestnanci vyskladniť do 60 minút od jeho rezervácie na webe.

,,Výdajne vznikli v mieste maloobchodných predajní, ktoré sme prispôsobili tak, aby zákazníkom nebol umožnený priamy nákup tovaru a bol minimalizovaný kontakt medzi personálom výdajne a zákazníkom,“ upresňuje marketingová manažérka značiek DATART a Hej.sk. ,,Pri objednávkach na osobný odber platia prísne bezpečnostné pravidlá nielen pre našich zamestnancov, ale aj pre zákazníkov. Vstup na výdajné miesto majú povolený len s rúškom a musia dodržiavať minimálne 2 metrový rozostup. Objednávku môžu uhradiť vopred online alebo kartou priamo na mieste,“ vysvetľuje Boudová. Výdajné miesta vytvorené pre e-shopové objednávky neposkytujú možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy a reklamácie tovaru.

Doručenie domov funguje bez obmedzenia

Pre zákazníkov, ktorí uprednostňujú objednávku priamo domov, neplatia žiadne obmedzenia. Navyše môžu využiť službu Doprava zadarmo na objednávky nad 30 eur a mať tovar, ktorý je skladom, do 24 hodín od objednania. Zásielku im doručia kuriéri externých prepravcov a pri výbere takzvanej Štandardnej dopravy ju zákazníkom dovezú DATART vodiči. ,,Pri doručení tovaru Štandardnou dopravou sa môže zákazník vopred dohodnúť s vodičom na ponechaní zásielky priamo pred dverami domu alebo bytu. Ak objednávku zaplatí vopred online, dokáže sa tak vyhnúť akémukoľvek kontaktu,“ dodáva Boudová.

Prvoradá je bezpečnosť

V uplynulých týždňoch zaviedla spoločnosť ELEKTROSPED, ktorá na Slovensku prevádzkuje značky DATART a Hej.sk súbor preventívnych opatrení. ,,Snažíme sa eliminovať šírenie akéhokoľvek ochorenia. K opatreniam, samozrejme, pristupujú aj externé spoločnosti, s ktorými spolupracujeme. Kontrolujeme zdravotný stav zamestnancov pri nástupe do práce a nariaďujeme preventívnu karanténu u tých, ktorí vykazujú akékoľvek známky ochorenia či prechladnutia. Kontrole sa musia podrobiť aj zamestnanci externých dodávateľov a dopravcov, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s našimi zamestnancami,“ ubezpečuje marketingová manažérka značiek.  Spoločnosť niekoľkokrát denne dezinfikujeme sklady, vozidlá a výdajné miesta. Zamestnanci pracujú v rukaviciach a s ochrannými rúškami, aby zamedzili prenosu ochorenia.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.