Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nová služba „Kia Service“ Google Voice Assistant umožňuje zákazníkom kedykoľvek požiadať o služby pomocou hlasových príkazov alebo cez Facebook Messenger . Používatelia si môžu vyžiadať pokyny predajcov, ponuky služieb či odpovede na bežné otázky. Aplikácia sa aktualizuje centrálne prostredníctvom cloudu a obsahuje vždy aktuálne informácie miestnych predajcov. K dispozícii najskôr v Írsku, ďalšie trhy budú nasledovať

Spoločnosť Kia spustila novú aplikáciu „Kia Service“ Google Voice Assistant, ktorá má umožniť zákazníkom jednoduché a rýchle vyžiadanie služieb. K dispozícii je prostredníctvom služieb Google Voice Assistant a Facebook Messenger a predstavuje jednoduchý a pohodlný spôsob, ako sa môžu noví zákazníci spojiť so spoločnosťou Kia a miestnym oddelením služieb Kia.

Nová aplikácia umožňuje zákazníkom kedykoľvek a kdekoľvek požiadať o služby pomocou hlasových príkazov. Stačí, ak na akomkoľvek zariadení s podporou služby Google Assistant vyslovia vetu „Hej, Google, zavolaj Služby Kia“.

Zákazníci si môžu pomocou aplikácie vyžiadať aj trasu k najbližšiemu predajcovi na základe svojej aktuálnej polohy alebo získať odpoveď na najčastejšie otázky, ako sú napríklad záručné podmienky či servisné intervaly.

Všetky miestne údaje aktualizuje centrálne spoločnosť Kia prostredníctvom cloudu, aby mali zákazníci stále k dispozícii najaktuálnejšie informácie o predajcoch. Vďaka aktualizáciám v reálnom čase môžu dostávať aj špeciálne ponuky na základe propagačných akcií, pričom odpovede sa doručujú priamo do mobilného telefónu používateľa.

„Naším cieľom je prinášať inovatívne produkty a služby, ktoré potešia našich zákazníkov a umocnia ich prvotriednu zákaznícku skúsenosť so značkou Kia,“ hovorí Jason Jeong, prezident spoločnosti Kia Europe. „Vďaka službe ,Kia Serviceʻ Google Voice Assistant si môžu naši zákazníci odteraz vyžiadať informácie o službách kedykoľvek.“

Spusteniu služby „Kia Service“ Google Voice Assistant predchádzala inovácia značky Kia, ku ktorej došlo začiatkom tohto roka. Je súčasťou dlhodobej stratégie spoločnosti Kia s názvom „Plán S“, v rámci ktorej si chce Kia vytvoriť vedúce postavenie v automobilovom priemysle budúcnosti. Dôležitou súčasťou tejto stratégie je prioritné postavenie zákazníka a vyvíjanie produktov a služieb, ktoré budú ponúkať inovatívne a užitočné riešenia. Na európske trhy sa má zaviesť koncom roka 2021.

Írsko ako pilotný trh

Aplikáciu „Kia Service“ Google Voice Assistant vyvinuli spoločnosti Kia Europe a Kia Ireland a v súčasnosti je možné používať ju v Írsku na akomkoľvek zariadení s podporou služby Google Assistant – stačí vysloviť „Hej, Google, zavolaj Služby Kia“. K dispozícii je aj prostredníctvom stránky spoločnosti Kia Ireland na Facebooku.

Sme radi, že na tomto projekte môžeme spolupracovať s našimi kolegami zo spoločnosti Kia Europe a že Írsko je prvou krajinou s takouto inováciou,“ dodáva Adam Fogarty, vedúci projektu v spoločnosti Kia Ireland. „Keď to pridáme do našej existujúcej online ponuky, ktorej súčasťou je napríklad aj náš už úspešný nástroj na objednávanie služieb online, www.KiaService.ie, írski zákazníci budú mať k dispozícii viac možností prístupu k našim službám a môžu si ich vyhľadať podľa toho, kedy budú chcieť a ako budú chcieť.“ 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.