Niekoľkoročný vývoj značky zdôrazňuje silu a dôveryhodnosť globálnej siete spoločnosti Visa, ktorá zabezpečuje moderný pohyb peňazí a umožňuje spotrebiteľom na celom svete posielať a prijímať peniaze bezpečne a pohodlne.
Visa, globálna spoločnosť v oblasti platobných technológií dnes predstavila ,,Meet Visa” úvodnú fázu obmeny svojej značky. Poukázala v nej na rozmanité možnosti svojej siete a odhodlanie umožniť spotrebiteľom na celom svete posielať a prjímať peniaze bezpečne a pohodlne. Táto fáza, ktorá je úzko prepojená s obchodnou stratégiou spoločnosti, zahŕňa premiéru dynamickej globálnej marketingovej kampane a ukážku modernizovaného vzhľadu ikonickej značky Visa.
Pred viac ako 60 rokmi, keď bola založená spoločnosť Visa, si len málokto dokázal predstaviť svet, v ktorom by sa dalo platiť aj niečím iným ako hotovosťou a šekmi. Základná vízia spoločnosti Visa, zaviesť bezpečnejšiu, spoľahlivejšiu a pohodlnejšiu menu v digitálnej podobe, začala jednoduchou otázkou: čo keby sa peniaze stali plne elektronickými? Spoločnosť Visa dnes naďalej predvída trendy v oblasti digitálneho obchodovania a poskytuje prístup prostredníctvom svojej bezpečnej globálnej siete fungujúcej pre všetkých a všade.
„Ľudia si myslia, že‚ Visu už poznajú. Spotrebitelia a firmy dôverujú sile týchto štyroch písmen a potvrdzuje sa im to vždy, keď otvoria peňaženku, zaplatia predajcovi, vojdú do obchodu alebo nakúpia online. Čo nevidia, je to, že tieto štyri písmená vystihujú najdynamickejšiu sieť ľudí, partnerstiev a produktov,“ uviedla Lynne Biggar, výkonná viceprezidentka a globálna marketingová riaditeľka spoločnosti Visa. „Našou misiou je zabezpečiť, aby spoločnosť Visa bola vnímaná viac ako len spoločnosť vydávajúca kreditné karty a bola chápaná ako dôveryhodná sieť, ktorá posúva obchodovanie vpred.“
Visa aj naďalej formuje fyzické a digitálne transakcie uskutočnené prostredníctvom kreditných alebo debetných kariet, stále viac sa však sústreďuje aj na nové spôsoby pohybu peňazí. Spoločnosť Visa, ktorej hlavným cieľom je umožniť bezpečný a pohodlný prístup k plabám pre každého na celom svete spája 3,6 miliárd držiteľov kariet s viac ako 70 miliónov obchodných miest, desaťtisíce partnerov a ročne tak sprostredkuje platby v celkovom objeme viac ako 11 biliónov dolárov. Len za posledných päť rokov spoločnosť Visa investovala 9 miliárd dolárov do technológií na formovanie inovatívnych spôsobov pohybu peňazí a poskytovania rôznych produktov, služieb a výhod[1]. Visa pomáha flexibilne prijímať a odosielať platby v reálnom čase a umožňuje zrealizovať bez problémov aj objemné cezhraničné firemné platby.
Úvodné prvky premeny značky Visa
Krátke filmy „Meet Visa“, ktoré poukazujú na silu siete Visa. Vytvorila ich globálna kreatívna agentúra, ktorá bola ocenená spoločnosťou Wieden + Kennedy. Visa predstavuje krátky film režírovaný Malikom Hassan Sayeedom, ktorý pozýva všetkých, aby spoznali spoločnosť Visa – sieť, ktorá pracuje pre každého. Úvodný film dopĺňa séria kratších digitálnych filmov a fotografií, ktoré predstavujú Visa ako spoločnosť, ktorá pracuje pre skutočných ľudí na skutočných miestach po celom svete. Boli vytvorené talentovanými odborníkmi, ktorí patria medzi najlepších a najkreatívnejších, ako je práve Sayeed, alebo fotografka Camilla Falquez a argentínsky režijný tím z Pantera & Co. – Brian Kazez, Pato Martinez a Francisco Canton. Pracovali v nich na živom zachytení bežných životných momentov, sktorými sa všetci stretávame každý deň.
Nová identita značky Visa symbolizuje zmenu. Spoločnosť Visa už dlho stojí za hodnotami, ako sú dôvera, bezpečnosť, prijatie a začlenenie. Tieto základné hodnoty budú vyjadrené prostredníctvom modernizovanej, dynamickej vizuálnej identity značky vybudovanej v partnerstve s firmou Mucho, poprednou svetovou spoločnosťou v oblasti dizajnu značiek. Kampaň „Meet Visa“ poskytuje prvý pohľad na rozvíjajúcu sa vizuálnu identitu značky, ktorá bude uvedená na trh ešte v tomto roku. Vyznačuje sa sviežejšími farbami a vlastným písmom vytvoreným pre optimálne digitálne používanie a tiež aktualizovaným symbolom značky.
V priebehu roku 2021 sa nová identita značky Visa začne používať vo viac ako 200 krajinách a teritóriách, v ktorých spoločnosť Visa pôsobí, a to naprieč celou obchodnou stratégiou spoločnosti:
- Spotrebiteľské platby so zameraním na presun hotovosti v rámci digitálnych platieb v celkovej hodnote 17 biliónov dolárov celosvetovo.
- Nové platobné toky vrátane cezhraničných osobných platieb a mnoho služieb s pridanou hodnotou, ktoré pomáhajú firmám všetkých veľkostí orientovať sa v dnešnej situácii; identifikovať nové príležitosti rastu; udržiavať poslanie vytvárať z Visa najbezpečnejšiu, najodolnejšiu a najspoľahlivejšiu sieť.
- Rozmanitosť ponúk a riešení prostredníctvom rozvíjajúcich sa partnerstiev s fintechmi a uznávanými značkami, vzťahov s vládami po celom svete a inovatívnych technológií vytvorených pre budúcnosť.
„Do vývoja značky sme zachytili odvážne ambície spoločnosti Visa vyjadriť to, za čím stojíme a o čo sa usilujeme,“ hovorí Lynne Biggar. „Teraz pri opätovnom otvorení ekonomiky a s čoraz rýchlejším pohybom peňazí novými spôsobmi je najlepší čas k tomu, aby sme predstavili prácu, ktorú odvádzame, a dopad, aký môže mať ambiciózna značka ako Visa na to, aby umožnila jednotlivcom, podnikom a ekonomikám prosperovať.“
Pre ďalšie informácie o kampani „Meet Visa“ navštívte stránku https://usa.visa.com/our-purpose/leading-by-example.html.
[1] Visa Financial Analysis 2020