Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenská pošta modernizuje svoje služby a začína inovovať sieť BalíkoBOXov s cieľom zvýšiť komfort zákazníkov.

Spolu 72 BalíkoBOXov dostane nový informačný systém, ktorý umožní okrem výdaja aj podaj zásielok. Vyžiada si to obmedzenie prístupnosti  týchto 72 BalíkoBOXov, zákazníci si od 31. augusta nebudú môcť objednať zásielky do uvedených schránok, výdaj zásielok v nich bude fungovať do 9. septembra. Po 9. septembri sa 72 BalíkoBOXov odstaví z prevádzky, aby sme mohli inštalovať nový informačný systém. BalíkoBOXy s novým informačným systémom budú postupne nabiehať do prevádzky od polovice septembra do polovice októbra.     

Slovenská pošta aktuálne prevádzkuje 236 ks BalíkoBOXov, z toho 81 ks už disponuje novým informačným systémom. Do konca tohto roka budú všetky BalíkoBOXy modernizované na nový informačný systém.

Výhody modernizovaných BalíkoBOXov:

–           podaj zásielok predplatených cez elektronický podací hárok,

–           možnosť vrátenia zásielok,

–           prehľadnejší výber zásielok (informácia o čísle schránky, ktorá sa otvorí, znovuotvorenie schránky zadaním PIN kódu)

Zároveň na starších BalíkoBOXoch rušíme výdaj tlačenej formy potvrdenia, ktoré príde zákazníkom elektronicky na email, čím znížime spotrebu papiera a podporíme ekológiu.

Rast o 150 percent

Za prvých šesť mesiacov roka 2024 BalíkoBOXy zaznamenali rast zásielok a to o 150 percent oproti rovnakému obdobiu roka 2023. Klienti ich využívajú najmä pri nákupoch cez internet. Zákazník si objedná tovar a ako miesto doručenia si vyberie BalíkoBOX, ktorý mu svojou lokalizáciou vyhovuje najviac.

Informáciu, ktoré BalíkoBOXy sú aktuálne v prevádzke, nájdete v mobilnej aplikácii Pošta v časti Pobočky.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.