Aj vás pri browsovaní na webe otravuje všadeprítomná reklama? Žijeme vo svete, kedy ju už aj samotný Adblock, vyvinutý pre jej blokovanie, sám začal reklamu predávať. No bude to ešte horšie.

Stará pravda, že by sme mali byť pri prehliadaní webu opatrní a vopred si dobre premyslieť, na čo by sme mali alebo nemali kliknúť, sa potvrdí ešte väčšmi potom, čo Facebook updatol platformu Messengera na verziu 3.1. Všetkým svojim inzerentom Facebook oficiálne oznámil, že vám budú môcť reklamu posielať priamo do správy v aplikácii Messenger. Šikovné, však?

Našťastie to nebude pre inzerujúce firmy až tak veľmi ľahké. Trik spočíva práve v prípadnom kliknutí na akýkoľvek odkaz od konkrétnej firmy. Akonáhle vo svojom news feede kliknete na takýto typ reklamy, povedzme na reklamu mobilného operátora, nielenže po tomto kliku vznikne v Messengeri konverzačné vlákno medzi vami a týmto operátorom, ale navyše riskujete, že nabudúce vám už ponuku nového paušálu pošle cielene priamo do správy.

15011712_329187580772708_3231338311800848384_n-576x1024_nowat

Aj keď používateľ bude disponovať možnosťou zablokovania či vymazania takto vzniknutej konverzácie, je jasné, že s novým typom reklám sa budeme stretávať čoraz častejšie, pretože jednoducho fungujú. Známy švédsky výrobca alkoholových nápojov Absolut túto funkcionalitu mesiace testoval v jej beta verzii a podľa vyjadrení marketingového viceprezidenta jej výsledky vysoko predčili očakávania, keďže týmto spôsobom dokázali predať dvojnásobne viac produktov v porovnaní s bežným typom reklamy.

Čo poviete? Tiež sa už neviete dočkať plodných konverzácií s vašimi obľúbenými firmami?

Zdroj: https://www.messenger.com/

 

 

 

 

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.