Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vzniká iniciatíva na podporu prevádzok a podnikov, ktoré museli kvôli koronavírusu svoje aktivity prerušiť

Súčasnosť je neprajná a náročná aj vzhľadom na ekonomiku, kde sa vytvára priepasť. Trpia veľké podniky, malí aj strední podnikatelia. Existuje však cesta ako vyjadriť spolupatričnosť ľuďom, ktorých živobytie je v ohrození. Podporiť ich môžete kúpou poukazu prostredníctvom portálu ZľavaDňa v rámci kampane #DobreBude. Urobíme tak spolu prvý krok na ceste k lepšiemu zajtrajšku.

Damoklov meč nad malými podnikateľmi sa mení na pomocnú ruku

Obľúbené podniky sú dnes síce zatvorené, ale o nejaký čas, keď sa situácia okolo pandémie upokojí, prevádzky otvoria. Otvoria, ale len v prípade, ak sa cez toto ťažké obdobie preklenú. Na portáli ZľavaDňa za účelom nezištnej pomoci podnikom, podnikateľom a živnostníkom vznikla iniciatíva #DobreBude, v ktorej chcú pomôcť podnikom prežiť toto obdobie tým, že budú predávať kupóny s dlhou platnosťou, čo znamená, že zákazník ich môže využiť po otvorení daných prevádzok, takže sa nemusí báť, že jeho platnosť vyprší. Zariadenie, ktoré kúpou poukazu podporíte, získa prvú polovicu peňazí hneď, nie až po využití poukazu zákazníkom. Ide o to, aby mali prevádzky aspoň určité finančné prostriedky na preklenutie tohto obdobia a nemuseli čeliť likvidácii. Zákazníci sa zase už teraz môžu tešiť na nové zážitky, ktoré ich po skončení všetkých obmedzení a opatrení čakajú. Navyše, každou kúpou daného kupónu prispievajú na podobnú iniciatívu ktopomozeslovensku.sk. „Chceme sa postaviť za podniky aj podnikateľov a podporiť ich. Uvedomujeme si, že tieto dni môžu znamenať koniec pre ich biznis. Preto z našej strany vznikla iniciatíva na podporu prevádzok a podnikov, ktoré museli kvôli koronavírusu svoje aktivity prerušiť,“ hovorí Martin Rakovský, CEO ZľavaDňa.

 Radosť pre spotrebiteľa znamená záchranu pre podnikateľa

Radikálne kroky súvisiace s opatreniami sú nielen ťažkou skúškou biznisu, ale aj konečným spotrebiteľom značne menia životný štýl a návyky, ktoré boli donedávna bežnou súčasťou dní: „Sme zvyknutí, že na portáli ZľavaDňa robíme radosť ľuďom, najmä teda spotrebiteľom. Táto situácia nás viedla k tomu, aby sme pomohli druhej strane, ale zároveň aj navnadili všetkých ľudí, teda aj zákazníkov, k pozitívnemu mysleniu – k tomu, že onedlho bude dobre, onedlho si opäť vychutnáte drink v obľúbenom podniku, masáž, wellness, kozmetiku či pobyt v hoteli alebo dobrodružný zážitok,“ dodáva Martin Rakovský. Každý jeden nákup kupónu do budúcnosti nielen ovplyvní zajtrajšok podnikateľského prostredia, ale k tomu celému nás súdržnosť, solidarita a vzájomná pomoc dokážu zachrániť pred akýmkoľvek, aj apokalyptickým, scenárom. Lebo len keď tomu uveríme, #DobreBude, naozaj. Podporiť dobrú myšlíenku môžete tu: https://www.zlavadna.sk/special/dobrebude

Značky: