Reklama, ktorá sa objavila počas predstavenia nového iPadu Pro vyvolala množstvo emócií, Samsung teraz prináša odpoveď.
Rivalita medzi značkami Samsung a Apple nie je ničím nezvyčajným. Neraz sa totiž stalo, že si Samsung s Applom vymieňali správy verejnými príspevkami a reagovali tak na udalosti, ktoré sa s nimi spájali. Fanúšikovia jednej aj druhej strany sa na tom zvyčajne aspoň pobavia, keďže obe značky to štandardne robia kreatívnym spôsobom. Inak to nie je ani v prípade kontroverznej reklamy, ktorá sa spája s predstavením nového iPadu Pro s čipom M4.
O problematike reklamy, ktorú uviedol Apple na verejnosť, sme vás už informovali v našom nedávnom článku. Lis, ktorý zdemoloval viaceré produkty a mal symbolizovať ešte tenší iPad, vyvolal v ľuďoch zmiešané reakcie a k problematike sa vyjadrili aj viacerí umelci. Apple sa za reklamu ospravedlnil a uznal, že nešlo o najvhodnejšie video. Teraz však prichádza Samsung s reakciou, v rámci ktorej propaguje vlastné tablety.
Samsung zverejnil reklamu UnCrash
Juhokórejský gigant v rámci zverejnenia videa, ktoré propaguje sériu Galaxy Tab S9, reaguje na nedávne video s názvom Crush! od Applu. Samsung vlastné video nazval ako UnCrush, čím sa vysmieva Applu už len samotným názvom videa. Vo videu je možné vidieť ženu, ktorá prechádza prostredím s viacerými zničenými predmetmi. Nájde v ňom starú gitaru, ktorá nie je v dobrom stave, no zároveň má v poriadku a naladené struny. Vezme si ju do ruky a začne na ňu hrať, pričom noty má zobrazené v tablete Galaxy Tab S9.
Po chvíľke hry na gitaru sa na obrazovke zobrazí nápis Creativity cannot be crushed, v preklade teda Kreativita nemôže byť rozdrvená. Na konci videa možno vidieť práve reklamnú upútavku na Galaxy Tab S9 sériu tabletov, v ktorej sa nachádza aj Galaxy AI. Samsung touto reklamou využil pozornosť, ktorá sa uberá smerom k spoločnosti Apple a strhol ju na seba, resp. na svoje tablety.
Reklamnný súboj medzi Samsungom a Applom je prinajmenšom vtipný a nemá pôsobiť tak, aby vyvolával rozruch medzi fanúšikmi. Obe spoločnosti takto na seba v minulosti reagovali už viackrát, preto tento reklamný spot treba brať skôr ako vtip než ako dôvod k rozhorčeniu.
Zdroj: theverge.com
Prečítajte si aj: