Toto sú najčastejšie problémy a riešenia v Xiaomi telefónoch po aktualizácii
Zdroj: TOUCHIT
3m čítanie

Toto sú najčastejšie problémy a riešenia v Xiaomi telefónoch po aktualizácii

Xiaomi v priebehu posledných týždňov vypustilo viacero aktualizácií. V niektorých prípadoch však používatelia hlásia závažné aj menej závažné problémy s ich telefónmi.

V súčasnosti majitelia mnohých telefónov od Xiaomi, REDMI aj POCO môžu evidovať aktualizácie. Ide o rôzne typy aktualizácií. Zatiaľ čo niekto obdrží len bezpečnostné záplaty, vybrané modely ako napríklad Xiaomi 15 či Xiaomi 14T Pro už obdržali aktualizáciu aj na Android 16. S aktualizáciami sa však spájajú aj viaceré nepríjemnosti, kedy majitelia telefónov odkazujú na problémy s niektorými funkciami.

V tomto článku si zhrnieme najčastejšie problémy a ich riešenia , ktoré môžu do telefónov týchto značiek v súčasnosti priniesť aktualizácie. Tento zoznam sa týka konkrétnych telefónov, ktoré obdržali aktualizácie v priebehu posledných týždňov a chyby v systéme zatiaľ neboli opravené.

Xiaomi HyperOS 2
Xiaomi HyperOS 2
Zdroj: TOUCHIT

Známou chybou, ktorá sa týka telefónov Xiaomi 15 po aktualizácii na Android 16, je nefunkčné NFC. Pri platbách kartou je totiž NFC nefunkčné, resp. sa nespráva tak, ako predtým. Pre vyriešenie tohto problému sa odporúča zájsť do nastavení NFC a zmeniť platobnú metódu na Google Pay. Po vykonaní tejto zmeny by už NFC malo fungovať tak, ako pred aktualizáciou.

V prípade modelu Xiaomi 14T Pro je známy problém s nesprávnym zobrazovaním stavu batérie. Táto chyba sa nedá tak jednoducho vyriešiť a odporúča sa počkať na ďalšiu aktualizáciu. Problém by mal byť vyriešený s aktualizáciou na verziu systému OS2.0.215.0.

Modely Redmi Note 13, Redmi Note 13 Pro+ 5G a POCO M6 Pro evidujú problém s gestami telefónu. Ani v prípade tejto chyby zatiaľ neboli zverejnené možné riešenia, avšak tento problém nie je hlásený vo veľkej miere. Ak by ste náhodou mali niektorý z týchto telefónov a evidovali problém s gestami, tak riešenie je v súčasnosti v testovacej fáze a výrobca ho zverejní už čoskoro.

Model Xiaomi 12T taktiež hlási problém s poslednou aktualizáciou. Po aktualizácii sa totiž používateľom zobrazuje akási čierna obrazovka, týka sa to najmä tých, ktorí majú v telefóne vymenený displej za neoriginálny kus. Problém Xiaomi v súčasnosti rieši a riešenie zverejní čoskoro.

Zdroj: Xiaomi Community

Prečítajte si aj: