Spoločnosť plánuje tento rok rozšíriť tím obchodníkov
Zľavomat.sk sa stal jedným z TOP 10 zamestnávateľov Slovenska v obchode. Vyplýva to z ankety spoločnosti Profesia o Najzamestnávateľa 2015. V 4. ročníku prieskumu hlasovalo 14 203 respondentov, ktorí si vyberali najlepšieho zamestnávateľa spomedzi 87 firiem z ôsmich kategórií. Podľa Profesie Slováci uprednostňujú zamestnávateľov najmä podľa silnej značky, dlhodobej tradície, či poskytuje zamestnancom pracovnú istotu a dobrý plat. Slovákov zaujímajú najviac firmy v oblasti IT, obchodu a priemyslu.
„Zaradenie do TOP desiatky ,najzamestnávateľov‘ v oblasti obchodu nás veľmi potešilo. Zakladáme si totiž na otvorenej firemnej kultúre a hlásime sa k nekonvenčným princípom v práci. Chceme si zachovať charakter menšej firmy rodinného typu, v ktorej veríme v priateľstvá a v to, čo robíme. Zároveň sme však aj rýchlo rastúca a dynamicky sa rozvíjajúca mladá firma. Je dôležité, aby zamestnanci cítili, že ich práca má zmysel, majú možnosť rastu, majú vo svojej práci vysokú mieru slobody, ale najmä zodpovednosti. Snažíme sa pristupovať k zamestnancom partnersky a dať im možnosť spolurozhodovať. To všetko prispieva k angažovanosti a motivácii zamestnancov,“ uviedol Aleš Mlátilík, riaditeľ portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do skupiny Slevomat Group.
Zamestnancov Zľavomatu motivujú aj zaujímavé bonusy vo forme mesačných kreditov, možnosti testovať jednotlivé zľavové ponuky, flexibilný pracovný čas či tímbildingy na mesačnej báze. Každé oddelenie má špecificky a na mieru nastavený systém odmeňovania tak, aby bol motivačný, ale zároveň odrážal a kopíroval pracovný výkon jednotlivcov. „Momentálne pracujeme na nápadoch pre zriadenie chill-out miestnosti, kde sa môžu zamestnanci v rámci pracovného času rozptýliť, načerpať energiu a stimulovať kreatívne myslenie,“ prezradil Aleš Mlátilík.
Pre Zľavomat aktuálne pracuje na Slovensku cca 70 ľudí. Spoločnosť plánuje rozšíriť tímy obchodníkov po celej krajine. „Aktuálne hľadáme kandidátov na pozície partnerský a produktový manažér, obchodník a na oddelenie zákazníckej podpory. Záujemcovia by mali mať najmä vysokú mieru sebamotivácie, chuť učiť sa nové veci a pozitívny prístup k práci a kolektívu. Pri výbere nových kolegov ideme stratégiou prijímania najlepších ľudí na trhu. Preto často trvá náš výberový proces dlhšie ako štandardne. Napriek tomu sa nám však darí nájsť vhodných kandidátov na trhu,“ doplnila Nina Valíčková, personálna manažérka Zľavomat.sk.