Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Veľká noc je už predo dvermi, no dnes už neplatí, že Slováci čakajú doma na šibačov.

Trávia sviatky s rodinou, to áno, ale čoraz viac využívajú voľné dni ako predĺžený víkend na cestovanie po Slovensku. Väčšina kapacít je vypredaných, jednoznačne to potvrdzujú údaje najväčšieho zľavového portálu u nás, ZľavaDňa.

Pobyty počas Veľkej noci sa tento rok predávali naozaj veľmi dobre. „Pokojne tieto sviatky môžeme nazvať aj druhým Silvestrom, aj čo sa týka záujmu, aj čo sa týka cien na toto obdobie,“ potvrdzuje Svetla Tarageľová, riaditeľka ZľavaDňa.

Počas februára sme v kategórii Veľkonočne pobyty mali ešte viac ako 70 ponúk. Momentálne, na začiatku apríla, ich bolo už len 20 a atraktívnejšie ponuky sa predali už počas marca. Momentálne má viac ako 70 percent partnerov úplne obsadenú kapacitu. U ostatných sa bavíme o 2-3 voľných izbách,“ potvrdzuje Tarageľová. Priemerná cena 2-nocového pobytu bola/je 169 eur s polpenziou a vstupom do wellness. Väčšina hotelov pridáva aj nejaký špeciálny program na tento víkend. Veľkonočný program, tematické menu a podobne.

Už minulý rok však bol veľmi silný. Vypredané kapacity boli 3-4 týždne pred Veľkou nocou. Tento trend teda pokračuje,“ dodáva Tarageľová s tým, že medziročne na portále zaznamenali 13-percentný rast predaja veľkonočných pobytov.

A čo sa týka lokalít, tak na 90 percent vyhráva Slovensko. Veľká noc je naozaj záležitosť domácich pobytov, čo opäť len potvrdzuje stúpanie trendu posilňovania slovenskosti. „Slováci chcú tráviť dovolenku na Slovensku. Aj z nášho prieskumu, ktorý vznikol na začiatku roka na vzorke 1500 zákazníkov, sa ukázalo, že až 52,9 z opýtaných preferovalo v minulom roku pobyt na 3 a viac nocí,“ dodáva. A ľudia si teda doprajú viac dovolenky, ako v minulosti. Tzv. intenzívnych cestovateľov, ktorí majú radi takéto breaky, bude len pribúdať.

Značky: