Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Zhruba 30 reštaurácií už potvrdilo spoluprácu s aplikáciou Bolt Food, ktorá bude od 10. júna dostupná aj v Nových Zámkov a Komárne.

Lokalita sa tak pridáva na mapu vyše 30-tich miest a obcí, kde si používatelia aplikácie budú môcť objednať svoje obľúbené pochúťky priamo domov. Aplikácia Bolt Food bude pri príležitosti spustenia doručovať jedlo v okruhu 3 km zdarma a navyše poskytne zľavu vo výške až 30 % na prvú objednávku. Počiatočná testovacia prevádzka bude k dispozícii každý deň od 10:00 do 22:00. 

V apríli sa k Nitre, Banskej Bystrici, Bratislave, Košiciam, Trnave, Žiline, Prešovu a Pezinku pridali aj Poprad a Trenčín. Následne sa služby aplikácie výrazne rozšírili aj v rámci Bratislavského kraja. Teraz si na svoje prídu aj obyvatelia južného Slovenska, konkrétne Novozámčania a Komárňania. Prostredníctvom aplikácie si môžu objednať jedlo z vybraných reštaurácií, medzi ktoré patrí McDonald’s, Reštaurácia Slnečnica, Loco Burgers and Sandwiches, Paladio Restaurant and Pizzeria, Barbar Bar & Street Food nebo Pizzeria LUX. Spektrum reštaurácií a kaviarní sa bude rozširovať a pravidelne budú pridávané ďalšie, aby zákazníci mohli otestovať, čo im najviac chutí.

„Aplikácia Bolt Food nie je len o doručovaní jedla a nákupe potravín, ale aj o vytváraní pracovných príležitostí pre našich partnerských kuriérov. Naša zákaznícka základňa, tvorená ľuďmi, ktorí Boltu dôverujú, predstavuje veľkú výhodu pre reštaurácie, s ktorými spolupracujeme. S radosťou oznamujeme, že sme službu Bolt Food spustili v Nových Zámkoch a Komárne, čím rozširujeme naše pôsobenie na juhu Slovenska. Pre všetkých gurmánov a milovníkov dobrého jedla tak prinášame možnosť užiť si svoje obľúbené pokrmy priamo v pohodlí svojho domova,“ hovorí Jakub Moško, country manager pre Bolt Food na Slovensku.

Aplikácia Bolt Food na objednanie jedla sa dá stiahnuť cez Google Play alebo App store. Následne si stačí vybrať jedlo zo širokej ponuky reštaurácií. Pred potvrdením objednávky aplikácia zobrazí zákazníkom cenu a predpokladanú dodaciu lehotu. Počas celej doby môže zákazník sledovať stav svojej objednávky a priebeh doručovania. Platba za donášku prebieha bezkontaktne. Vodič donesie a nechá objednané, vopred zaplatené jedlo na mieste určenom zákazníkom cez aplikáciu. Po doručení dôjde k strhnutiu sumy za jedlo z platobnej karty uvedenej v aplikácii. Reštaurácie a kuriéri sa môžu prihlásiť na webových stránkach food.bolt.eu.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.