DPD na Slovensku dokončila integráciu prepravných kapacít, ktoré získala začiatkom roka po prevzatí balíkových služieb spoločnosti Geis Parcel SK. Spoločnosť DPD tým posilnila svoju pozíciu na slovenskom trhu. Preprava zásielok tak bude efektívnejšia a rýchlejšia.

Pod značku DPD SK prešlo 9 pobočiek a počet jej vozidiel, ktoré jazdia po celom Slovensku, sa zvýšil o 40 %. To spoločnosti umožní spracovať väčšie množstvo zásielok a doručovať balíky rýchlejšie. „DPD kúpila prepravnú sieť na začiatku roka. Dnes môžem povedať, že sme nové kapacity úspešne začlenili do našej pôvodnej prepravnej siete tak, aby nám a našim zákazníkom slúžila efektívne,“ vysvetľuje Peter Pavuk, generálny riaditeľ  DPD na Slovensku.

Integrácia dvoch sietí do jedného efektívneho celku prebehla rýchlo a bez problémov aj napriek zložitej situácii, ktorú spôsobila pandémia COVID-19. „V súvislosti s pandémiou sa mnohé nákupy presunuli na internet a dopyt po prepravných službách sa výrazne zvýšil. Množstvo zásielok, prepravených cez našu sieť, sa blížilo k tomu, čo poznáme z predvianočného obdobia. Tým, že sme výrazne zvýšili kapacitu a efektivitu našej prepravnej siete, budeme vedieť ešte lepšie reagovať na rastúce potreby našich zákazníkov,“ hovorí Pavuk. Význam balíkovej prepravy na Slovensku sa výrazne zvyšuje najmä v súvislosti s rozvojom internetového nakupovania. „Mnohí ľudia, ktorí si nakupovanie cez internet v  čase zatvorených obchodov vyskúšali po prvýkrát, pri ňom už ostanú,“ hovorí Pavuk.

DPDgroup má ambíciu stať sa najväčšou spoločnosťou v balíkovej preprave v Európe a navýšenie kapacít na Slovensku jej v napĺňaní tohto cieľa pomôže. Do svojej siete plánuje DPD naďalej investovať najmä v oblasti  inovácií a zelených aktivít. „V najbližšom období plánujeme napríklad naďalej zvyšovať podiel elektrických automobilov, ktoré pod našou značkou na Slovensku jazdia,“ uzatvára Pavuk.

 

Značky: