ZEN, licencovaný európsky startup ponúkajúci finančné riešenia založené na moderných platobných technológiách, oznámil svoje oficiálne uvedenie na slovenský trh. S týmto novým riešením, podporovaným spoločnosťou Mastercard, môžu spotrebitelia aj podnikatelia uskutočňovať svoje platby a nákupné transakcie v pokoji – vďaka viacerým benefitom a väčšej bezpečnosti.

ZEN ohlásil svoje oficiálne uvedenie na trh v 31 európskych krajinách, vrátane Slovenska. Hlavným cieľom ZENu je poskytnúť jednoduchý a pohodlný spôsob riadenia financií, bez zbytočných formalít a poplatkov. ZEN kombinuje všetky kľúčové výhody pre moderný elektronický obchod: jednoduchosť platieb, mechanizmy, ktoré chránia obe strany pri transakciách, ako aj výhody šité špeciálne na mieru potrebám podnikateľov a spotrebiteľov.

„ZEN je skratka pre „zero effort non-bank“ (ne-banku s nulovým úsilím), odkazuje na pokoj a bezpečie, ktoré ZEN poskytuje zákazníkom. Vytvorili sme sadu riešení s výhodami, ktoré takto spolu nie sú nikde v ponuke a ešte aj s komplexnou ochranou. To všetko má zaručené nízke náklady a skvelý používateľský zážitok. Hovoríme tomu ZEN-commerce,“ uviedol Dawid Rożek, zakladateľ a výkonný riaditeľ spoločnosti ZEN.

Služby ZENu sú dostupné prostredníctvom mobilných aplikácií a na webových stránkach zen.com prostredníctvom predplatného, s bezplatnou jednomesačnou skúšobnou dobou. Používatelia dostanú platobnú kartu ZEN Mastercard (fyzickú alebo digitálnu), ktorú je možné pridať do mobilných peňaženiek Apple Pay a Google Pay, čím získajú pohodlné a bezpečné platobné riešenie, ktoré umožňuje platiť online aj v obchodoch..

3 piliere ZENu

V prvom rade: jednoduchosť.

Firmy aj jednotliví zákazníci sa môžu spoľahnúť na jasné a jednoduché pravidlá pre online platobné služby kdekoľvek na svete, v každej možnej mene a bez ohľadu na rozsah. Riadenie financií je so ZENom jedinečné v globálnom meradle – prostredníctvom integrácie s bankovým účtom zaručuje okamžitý prístup k finančným prostriedkom z online predaja, ktoré je možné kedykoľvek použiť. Pokiaľ ide o spotrebiteľov, ZEN vyniká jednoduchým riešením, jedným z najrýchlejších na trhu. Vytvorenie nového účtu je úplne na diaľku – bez potreby kamkoľvek chodiť. Všetky
služby sa dajú ľahko spravovať pomocou mobilnej aplikácie s minimalistickým a intuitívnym užívateľským rozhraním.

Po druhé: bezpečné a pohodlné prostredie.

Používatelia ZENu, či už individuálni alebo firemní zákazníci, nemusia tráviť čas a energiu pri reklamáciách. V rámci dodatočnej ochrany ZEN Care, ak zákazník využije právo na reklamáciu zakúpeného tovaru zaplateného cez ZEN, spoločnosť ZEN sa postará o reklamáciu a vráti sumu za nákup v plnej výške. Podnikatelia zas získavajú ďalšiu vrstvu ochrany, chargeback bez poplatkov, ktoré na seba prevezme ZEN. Vďaka jasnému a transparentnému predplatnému používatelia vždy vedia, aké náklady im vzniknú, nemusia sa obávať žiadnych neočakávaných poplatkov.

Po tretie: ZEN prichádza s výhodami.

Spotrebitelia aj podnikatelia získajú so ZENom veľa výhod. Okrem platobných kariet ZEN Mastercard ponúka ZEN aj účet vo viacerých menách – s platbami v 35 menách bez provízie, ako aj ďalšie exkluzívne výhody. Jednou z nich je ochrana zákazníkov Zen Care, ďalej jednoročné predĺženie záruky na elektronické výrobky zakúpené cez ZEN vo fyzickom obchode aj online e-shope. Zákazníci tiež dostanú okamžitý cashback až do výšky 15% z hodnoty nákupu, ktorý je vyplatený späť na ich účet ihneď po zakúpení tovaru. Vďaka týmto výhodám cena mesačného predplatného rýchlo dokáže používateľom svoju hodnotu.

Stredná a východná Európa na čele digitálnej (r)evolúcie

„Produkty ZENu sú dostupné vo všetkých krajinách Európskeho hospodárskeho priestoru. Stredná a východná Európa je jeden z globálnych lídrov v rozvoji elektronického obchodu a slovenským zákazníkom a obchodom sa v online priestore darí veľmi dobre. Chceme pomôcť veteránom aj úplným nováčikom pri hľadaní ich miesta na webe. Naše ciele sú ambiciózne – do piatich rokov chceme mať na našej platforme celkovo milión registrovaných používateľov,“ uviedol Dawid Rożek, ktorý založil a vyvinul aj aukčnú webovú stránku pre hráčov, ktorú používa 20 miliónov zákazníkov.

ZEN rozvinul strategické partnerstvo so spoločnosťou Mastercard. Tento globálny líder spolupracuje s fintech startupom ZEN nielen v oblasti platieb, ale poskytuje mu aj komplexnú podporu pri medzinárodnom rozvoji. Tá zahŕňa prístup k inovatívnym technológiám Mastercardu, k jeho obchodným partnerom po celom svete, ako aj k expertom spoločnosti Mastercard pri vývoji a marketingu produktov.

„Mastercard je partnerom mnohých fintechov po celom svete. Sme radi, že si ZEN vybral nás, a že sme schopní spoločne vyvinúť inovatívny produkt. Verím, že ponuka spoločnosti ZEN, ktorá zákazníkom prináša novú hodnotu v kombinácii so silnou stratégiou v spolupráci s Mastercardom, bude zdrojom úspechu pre značku aj jej používateľov,“ uviedol Raja Rajamannar, šéf marketingu a komunikácie spoočnosti Mastercard.

Značky: