Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Poštová banka získala v tomto roku najviac ocenení v tomto roku. Kreatívne práce Poštovej banky boli ocenené v rôznych súťažiach v roku 2018 celkom 11 krát. To všetko vďaka reklame, externej a internej komunikácii a dobrej spolupráci s agentúrami.

Zmena Poštovej banke prospela. Rok 2017 bol spojený s veľkými investíciami a obrovskou snahou upevniť si svoje postavenie medzi top bankami na slovenskom trhu aj po zmene loga, produktovej ponuky a komunikačnej stratégie.

„V roku 2018 sme boli v kreativite najoceňovanejšou bankou. Najviac uznania si odniesla marketingová kreatíva, ktorú nám zabezpečuje agentúra Wiktor Leo Burnett (WLB). Za reklamu sme v kreatívnej súťaži Zlatý klienec získali až 4 ceny, a to vďaka Fantomasovi. V kategórii Film si spot so zeleným zloduchom vybojoval zlatý klinec. Strieborný klinec získal televízny spot za grafické spracovanie v kategórii Craft. Bronzový sme si prebrali za Fantomasa na infolinke Poštovej banky a ďalší bronz si odniesol Fantomas na Youtube,“ upresňuje Silvia Wenderlová, head of marketing v Poštovej banke.

Agentúra WLB sa podpísala aj pod umiestnenie v národnej súťaži najefektívnejšej marketingovej komunikácie EFFIE 2018. V kategórii Finančné služby sme za Angeliku v reklame na úver na bývanie získali bronzovú trofej.

Odborné združenie AICO, ktorého hlavným poslaním je zvyšovať úroveň internej komunikácie, ocenilo v rámci AICA Grand Prix Poštovú banku hneď v troch kategóriách. V kategórii taktické riešenia získal projekt „Bankári vs. Fantomas“, súťaž pre zamestnancov v štýle escape room, 2. miesto. v kategórii Online/Digital si newsletter s názvom Expresso o dianí v banke vybojoval 3. miesto a v Osobnej komunikácii sa na treťom mieste umiestnila Folk party, folklórny event pre zamestnancov.

PROKOP je prestížnou súťažou najlepších  PR projektov na Slovensku, ktorý od roku 2010 vyhlasuje a organizuje Asociácia public relations na Slovensku. Najkreatívnejším projektom v rámci internej komunikácie sa stali opäť aktivity pre zamestnancov v rámci internej komunikácie s podporou PR agentúry AMI communications a Wiktor Leo Burnet. Tento projekt získal aj cenu Hermes, komunikátor roka a v kategórii Bankovníctvo sa Poštová banka stala treťou najlepšie komunikujúcou bankou.

„Veľká vďaka za tieto úspechy patrí nie len našim agentúram, oddeleniu externej a internej komunikácie, ale všetkým zamestnancom, vďaka ktorým je Poštová banka stále konkurencie schopnejšia aj v oblasti marketingu a PR,“ dodáva  Jana Jarošová, vedúca oddelenia PR v Poštovej banke.

Na poličku si vyložíme tieto ceny: 

2 ceny v súťaži Hermes komunikátor roka (za internu komunikaciu a za fantomasovu hlasku v call centre)

1 cena v súťaži Prokop (interna komunikacia)

4 ceny v súťaži Zlatý klinec

1 cena v súťaži EFFIE

3 ceny v súťaži Aico (interna komunikacia – treba preverit za aku aktivitu sme to dostali)

Značky: