Počet klientov, ktorí si zriadili vzdialenú komunikáciu s poisťovňou v decembri 2021 stúpol o 43 % v porovnaní s celoročným priemerom. Príčinou je aj pandémia

Slováci chcú do nového roka vstupovať digitálnejšie. Predvianočné obdobie vo zvýšenej miere využívajú na zariadenie si vzdialenej komunikácie. V decembri 2021 tak vzrástol počet novozriadených prístupov do klientskeho portálu skupiny Wüstenrot o 43 percent v porovnaní s celoročným priemerom. Zďaleka nejde o jednoročný výkyv.

„Minimálne posledné dva roky evidujeme, že pri registráciách do klientskeho portálu je december jedným z najsilnejších mesiacov. Pred sviatkami pravidelne stúpne počet novozriadených prístupov o desiatky percent v porovnaní s celoročným priemerom,“ dopĺňa Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Za zvýšeným záujmom využívať vzdialenú komunikáciu s poisťovňou počas decembra môže byť viacero faktorov. V predvianočnom období majú klienti zvyčajne viac času a venujú sa zámerom, ktoré zvyšok roka odkladali. Vrátane registrácie do klientskeho portálu.

Kľúčovým dôvodom však naďalej zostáva prebiehajúca pandémia COVID-19. Práve tá postupný prechod k digitalizácii výrazne zrýchlila nie len v poistnom sektore. 

„Podčiarkuje to aj skutočnosť, že rekordérom v nových registráciách je december 2020, kedy vrcholila druhá vlna pandémie. Počas tohto mesiaca si vzdialený prístup zriadilo o 309 percent viac klientov v porovnaní s priemerom za celý rok, “ pokračujeLukáš Bertók.

Počet klientov využívajúcich vzdialenú komunikáciu s poisťovňou však rastie aj medziročne. V roku 2021 stúpol počet aktívnych užívateľov klientskeho portálu poisťovne o 28 percent. Pričom možno predpokladať, že tento trend bude pokračovať aj v roku 2022.

Značky: