Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Aj po piatich rokoch svojho pôsobenia na slovenskom trhu si taxi služba superaplikácie Bolt udržiava pozíciu lídra na poli inovatívnej osobnej dopravy. Dôkazom je aj mimoriadne rýchle vysporiadanie sa s negatívnym dopadom protipandemických opatrení. V júni tohto roka zaknihoval Bolt nárast počtu prepravených cestujúcich až o 70 percent. Podobne strmý nárast zaznamenala platforma aj v prípade počtu partnerských vodičov. Je to rekordne veľký medziročný nárast.

Cenovo dostupná a bezpečná doprava autom cez platformu Bolt je teraz k dispozícii v 14 mestách po celom Slovensku. Platforma pre taxi službu je už k dispozícii vo všetkých krajských mestách vrátane naposledy pridaného Trenčína, ale aj v mestách ako Humenné, Malacky, Michalovce, Levice, Liptovský Mikuláš a Šamorín. Vo väčšine týchto miest zaznamenala platforma v júni medziročný percentuálny rast v počte prepravených pasažierov. V Banskej Bystrici bol dokonca trojciferný. O 115 percent.

Rovnako rýchlo rastie aj počet partnerských vodičov. V júni tohto roka stúpol počet aktívne spolupracujúcich partnerských vodičov na celom Slovensku medziročne o 70 percent. Nielen počet vodičov, ale aj ich zárobky sa zvýšili. Priemerne až o 40 percent, pričom bol zavedený štartovací bonus vo výške 1000 EUR pre všetkých začínajúcich partnerov.

Neobvyklý je nárast využívania taxi služby Bolt počas letných mesiacov, počas ktorých zvykne doprava skôr stagnovať. Eduard Suchánek, Country Manager platformy Bolt pre Slovensko predpokladá, že to môže súvisieť s veľkou chuťou ľudí “hýbať sa” po dlhom období obmedzení. Dôvodom môže byť aj fakt, že ľudia prichádzajú čoraz viac na chuť zdieľanej individuálnej doprave, kde majú napríklad viac pod kontrolou udržiavanie telesného odstupu, čím minimalizujú riziko nákazy koronavírusom. Túto domnienku podporuje aj mimoriadne vysoký rast záujmu o využívanie elektrických kolobežiek Bolt.

„Poslaním spoločnosti Bolt je urobiť mestské cestovanie dostupným a udržateľným. Budujeme budúcnosť, v ktorej ľudia nie sú nútení kupovať autá, ktoré zahlcujú dopravu a spôsobujú znečistenie, ale budú využívať dopravu na požiadanie, keď to budú skutočne potrebovať. Avšak, rovnako ako naša konkurencia, aj taxi služba Bolt čelila výraznému poklesu počtu pasažierov počas lockdownu. Dokázali sme sa však rýchlo postaviť na nohy. V skutočnosti sme výrazne prekonali čísla spred pandémie. Je to aj vďaka neustálej expanzii do regiónov. Snažíme sa prinášať cestujúcim spoľahlivú dopravu za veľmi priaznivé ceny aj mimo veľkých metropolitných oblastí ako sú Bratislava a Košice. Okrem toho poskytujeme komunitám možnosti zárobku. Všetkým partnerským vodičom pomáhame s administratívnymi povinnosťami či s úhradou poplatkov tak, aby mohli začať zarábať bez počiatočných nákladov a obáv z byrokratických nástrah. Vodiči si sami môžu zvoliť, kedy budú jazdiť a nemusia platiť žiadne fixné poplatky,“ zhŕňa Eduard Suchánek.

Aplikácia Bolt je k dispozícii na Google Play a App Store. Pred objednaním jazdy zobrazí aplikácia konečnú cenu za dopravu a po objednaní meno vodiča a typ vozidla. Prostredníctvom aplikácie platí zákazník aj za jazdu, a to svojou platobnou kartou. Cestujúci môžu tiež hodnotiť vodičov, a tak prispieť k neustálemu zlepšovaniu kvality služieb poskytovaných partnerskými vodičmi spoločnosti Bolt.

Služby európskej superaplikácie Bolt využíva 75 miliónov zákazníkov v 45 krajinách Európy a Afriky. Vďaka 2,5 miliónom partnerských vodičov môže Bolt poskytovať taxi službu v 300 mestách.

Značky: