Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Až 47 % prípadov minulý rok nahlásených poisťovni v rámci asistenčných služieb sa týkalo zámočníckych prác

Strata kľúčov či pokazený zámok. Práve tieto udalosti predstavovali takmer polovicu všetkých prípadov, ktoré klienti vyriešili prostredníctvom asistenčných služieb poisťovne. Po zámočníkoch klienti využívali najviac služby inštalatérov, elektrikárov, či servis domácich elektrospotrebičov.

Poisťovňa Wüstenrot analyzovala najčastejšie požiadavky klientov na asistenčné služby v rámci poistenia domácnosti za minulý rok. V pomyselnom rebríčku „domácich nehôd“ jednoznačne dominovali problémy so zámkami. Zámočníci boli prostredníctvom asistenčných služieb privolaní v 47 percentách zo všetkých prípadov.

Po zámočníkoch nasledovali inštalatéri, ktorých služby boli potrebné pri 25 percentách prípadov. Na treťom mieste sa umiestnili elektroinštalatéri a servis domácich elektrospotrebičov. Ich pomoc využili klienti v 22 percentách poistných udalosti. Celkovo tak zámočníci, inštalatéri a elektrikári riešili dve tretiny všetkých nahlásených problémov klientov.

„V porovnaní s predchádzajúcimi rokmi sa poradie využívania asistenčných služieb v zásade nemení. Za posledné štyri roky sú práve zámočnícke práce najčastejšie využívanou asistenčnou službou,“ podotýka Jana Podoláková, riaditeľ Úseku vývoja produktov neživotného poistenia spoločnosti Wüstenrot. Podľa jej slov mnoho ľudí na Slovensku stále plnohodnotne nevyužíva asistenčné služby, ktoré sú súčasťou dobre nastaveného poistenia domácnosti. Okrem služieb zámočníkov či inštalatérov asistenčné služby zahŕňajú napríklad aj opravy vykurovania, výmenu skiel či čistenie kanalizácií.

Značky: