Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Donášková služba Wolt na Slovensku predstavuje nového generálneho riaditeľa. Je ním Tomáš Beniak, skúsený tím leader, ktorý do Woltu prichádza z najväčšej co-workingovej platformy u nás – HubHub Slovensko. S príchodom nového riaditeľa Wolt zároveň na Slovensku štartuje budovanie vlastného lokálneho operatívneho tímu. Toto rozhodnutie prichádza krátko po významnej investícii 440 miliónov eur, ktorú Wolt oznámil iba pred pár dňami.

Doteraz sa všetky aktivity Woltu na Slovensku riadili z Čiech, po úspešných štartoch prevádzky v 4 slovenských mestách – Bratislava, Trnava, Banská Bystrica a Košice – sa však ukázal veľký potenciál slovenského trhu z pohľadu dopytu po kvalitnej donáškovej službe a tiež z pohľadu konkurencie. Pre vlastný tím na Slovensku sa Wolt rozhodol s cieľom naplniť tento potenciál.

“Wolt je mladá firma, ktorá stihla masívne expandovať a ukázala, že jej produkt je kvalitný a má budúcnosť. Kultúra firmy v tejto fáze ma veľmi láka. Je to štádium, kedy sa veci robia rýchlo, agilne a ľudia v tíme si musia veriť, aby sa vízia stávala skutočnosťou. Čo sa týka slovenskej pobočky, tu vidím veľký potenciál a byť na začiatku tejto cesty je fantastické, mám však samozrejme voči tomu aj zdravý rešpekt,” hovorí Tomáš Beniak. “Slovenský trh sme dlho budovali a podporovali z Českej republiky v malom, ale veľmi schopnom lokálnom tíme. Wolt sme v tomto nastavení spustili v 4 mestách. Slovensko je však z pohľadu Woltu veľmi perspektívny trh, kde má vlastný lokálny operatívny tím veľký význam. Umožní nám to nielen rýchlejší rast s cieľom stať sa lídrom v oblasti doručovacích služieb, ale aj poskytovanie tých najkvalitnejších služieb,” dopĺňa Ján Foret, generálny riaditeľ Woltu v ČR.

Wolt na Slovensku má v tomto roku významné plány. Najdôležitejšou ambíciou je sprístupniť službu čo najväčšiemu počtu používateľov. S tým priamo súvisí plán expanzie, či už v rámci doručovacej zóny v Bratislave alebo rozšírenia minimálne do 5 ďalších slovenských miest.  “Slovenský biznis chceme škálovať rýchlo, ale udržateľne. Nebude to ľahké, ale s dobrým tímom ľudí, ktorý už dnes máme a budeme ho rozširovať, sa nám to určite podarí,” hovorí Beniak. Okrem toho Wolt plánuje neustále rozširovať svoje portfólio z ponuky jedál smerom k ďalším tovarom ako sú potraviny, kvety, alkohol, kozmetika a v podstate čokoľvek, čo vie kuriér previezť vo svojej taške alebo v aute. S rozšírením ponuky začal Wolt už v minulom roku a v roku 2021 v tom plánuje masívne pokračovať. Samozrejme, prioritou zostáva zachovanie kvality služieb, pre ktorú si Wolt obľúbilo nielen množstvo zákazníkov, ale aj reštauračných partnerov. Dôkazom je napríklad pokračujúca spolupráca so sieťou rýchleho občerstvenia McDonald’s, pre ktorú bude Wolt exkluzívnym partnerom na rozvoz aj v roku 2021. Ambiciózne ciele sa Woltu darí napĺňať jedine za pomoci špičkovej práce partnerských kuriérov, ktorí sa starajú o expresné doručenie jedla v priemere do 30 minút a spoľahlivej zákazníckej podpory, ktorá vyrieši každý problém, a to s odpoveďou do 1 minúty.

A na čo sa teší nový generálny riaditeľ Woltu na Slovensku najviac? “Na celú cestu, ktorá nás čaká – od hľadania tých najlepších ľudí do tímu, cez expanziu, až po to, keď budeme vedieť, že to, čo robíme, ľudia reálne chcú a majú našu službu radi. A samozrejme na veľa, veľa jedla – na Wolte si aktuálne môžeme vybrať z viac ako 600 reštaurácií, takže je čo ochutnávať.”

V skratke o Tomášovi Beniakovi, novom generálnom riaditeľovi Woltu na Slovensku:

Tomáš Beniak, riaditeľ Wolt, Zdroj: Wolt

Tomáš Beniak, riaditeľ Wolt, Zdroj: Wolt

Tomáš Beniak absolvoval štúdium filozofie v Holandsku. Po štúdiu sa venoval učeniu morálnej filozofie na vysokej škole v Bratislave a zároveň viedol marketing a online predaj pre slovenskú textilnú značku Favab. Neskôr mal na starosti vedenie neziskových projektov v organizácií LEAF. Spoluzakladal rozvojový komunitný program pre talentovaných profesionálov v spolupráci s ľuďmi z top manažmentu slovenských firiem. Z neziskovej sféry sa dostal do biznisu cez medzinárodnú co-workingovú platformu HubHub, kde bol country manažérom pre HubHub Slovakia. Tu sa naučil úspešne a rapídne škálovať biznis, tím a aj fyzické priestory.

Vo voľnom čase sa venuje športu, behu, cvičeniu na hrazde. Je fanúšikom kníh z oblasti biznisu, biografie a filozofie. Ak mu to situácia dovoľuje, snaží sa do práce ísť pešo alebo na bicykli. Chce tak prispievať aspoň čiastočne k zlepšeniu stavu životného prostredia, aj keď ako sám hovorí, vždy sa dá robiť viac.

Značky: