Slováci a Česi Kaufland online trhovisko dobre poznajú, od jeho spustenia začiatkom roka 2023 sa v oboch krajinách stalo jedným z najväčších online trhovísk*. Pod doménou Kaufland.pl ho najbližšie objavia zákazníci v Poľsku a začiatkom jesene sa predstaví obyvateľom Rakúska ako Kaufland.at. Svoje produkty je tu pripravených ponúkať už viac ako 2 000 predajcov.
„Naše očakávania aj očakávania našich predajcov sú veľké. V Čechách a na Slovensku sme narástli za veľmi krátky čas a dnes patríme medzi popredných hráčov na oboch trhoch. Na rakúsky a poľský trh teda vstupujeme so zodpovedajúcimi ambíciami,“ hovorí Gerald Schönbucher, člen predstavenstva spoločnosti pre e-commerce Kaufland, a pokračuje: „Máme zastúpenie v piatich krajinách, čo z nás robí ideálneho partnera pre obchodníkov rôznych veľkostí, aby rástli na národnej i medzinárodnej úrovni čo najrýchlejšie a bez potreby investícii do vlastných zdrojov.“
Nové možnosti predaja vďaka expanzii
Kaufland Global Marketplace ponúka online predajcom z domova i zo zahraničia komplexné riešenie v podobe prístupu na päť trhovísk súčasne. Na platformách Kaufland.de, Kaufland.sk, Kaufland.cz, Kaufland.pl a Kaufland.at tak potenciálne oslovia viac ako 81 miliónov online zákazníkov.
V súčasnosti prostredníctvom Kaufland Global Marketplace predáva približne 11 000 predajcov, ktorí majú okrem miliónov potenciálnych online zákazníkov k dispozícii vyše 13 miliónov používateľov aplikácie Kaufland a viac ako 16 miliónov majiteľov Kaufland Card. Obchodníci majú vďaka Kauflandu k dispozícii viaceré podporné služby, okrem iného zobrazenia ponúk v relevantných multikanálových marketingových kanáloch, spracovanie platieb v mene príslušnej krajiny či bezplatný preklad informácií o ponúkaných produktoch.
Mimoriadna ponuka pre začínajúce spolupráce
Obchodníkov, ktorí na nových Kaufland online trhoviskách v Poľsku a Rakúsku práve začínajú, čakajú špeciálne uvádzacie podmienky. Registráciou na Kaufland.pl alebo Kaufland.at získajú základný poplatok za Globálne trhovisko Kaufland na tri mesiace zadarmo a počas prvých troch mesiacoch od spustenia príslušného trhoviska môžu predávať bez provízie z predaja.
Navyše môžu získať zľavy až do výšky 1 200 eur na sponzorované reklamy na svoje produkty, vďaka čomu ich vedia odprezentovať novým poľským a rakúskym zákazníkom ešte výraznejšie. Aby prepojenie obchodníkov s globálnym trhoviskom spoľahlivo fungovalo, je k dispozícii viac ako 110 medzinárodných technologických partnerstiev.
V Nemecku patrí Kaufland online trhovisko k najväčším a najrýchlejšie rastúcim online trhoviskám s približne 32 miliónmi online návštev a s viac ako 45 miliónmi produktov vo vyše 6 400 kategóriách. Vďaka dlhoročným skúsenostiam s vývojom platformy disponuje tím online trhoviska vysokým stupňom skúseností s online trhom a e-commerce.