Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Rubikon PR, popredná česká komunikačná agentúra v oblasti e-commerce a technológií, do ktorej portfólia patrí viac než dvadsať korporátnych klientov a start-upov, rozširuje svoje aktivity na území Slovenska. Reaguje tak na dopyt klientov, ktorí pôsobia na českom i slovenskom trhu.

Agentúra Rubikon PR pôsobí na českom trhu od roku 2012. Jej tím má dlhodobé skúsenosti s komunikáciou klientov v rýchlo sa rozvíjajúcich segmentoch, ako sú technológie, e-commerce, online služby alebo finančný sektor. V roku 2019 chce i naďalej pokračovať vo zväčšovaní svojho tímu a rozširovaní ponúkaných služieb.

Rubikon PR má dlhodobé väzby na partnerské agentúry v Nemecku, Poľsku alebo v Maďarsku. Rozšírenie na Slovensko je prirodzenou reakciou na dopyt od súčasných klientov, ktorí pôsobia na českom aj slovenskom trhu, a je pre nich efektívnejšie zaisťovať komunikáciu na oboch trhoch prostredníctvom jedného dodávateľa. Prvým takým klientom je prepravná aplikácia Bolt, ktorú komunikačná agentúra zastrešuje ako v Českej republike, tak od apríla aj na Slovensku. Záujem o túto službu už prejavili aj ďalší klienti, za ktorých Rubikon PR komunikuje v Českej republike.

„Nastal čas sa aktívne pozrieť na nový trh. Slovensko nám dáva zmysel, pretože tu pôsobí mnoho našich klientov. Niektorých ale riadi slovenský trh z Prahy, poprípade odtiaľ expandujú, takže možnosť s nami koordinovať prácu na dvoch trhoch z jedného miesta vítajú,“ hovorí Šimon Rákosník, Managing Partner v Rubikon PR.

Zatiaľ bude agentúra aktivity na Slovensku koordinovať z Prahy, v budúcnosti sa ale nevylučuje možnosť založenia pobočky v Bratislave.

„Tešíme sa na spoznávanie nového trhu. Už teraz vidíme niektoré odlišnosti, ale skôr sme len príjemne prekvapení proaktivitou slovenských médií,“ dodáva Šimon Rákosník.

Značky: