Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Kampaň 365.bank s názvom Reklamy z obývačky, ktorá pozostávala z podomácky natočených videí, získala ďalšie ocenenie.

V súťaži Zlatý středník vyhrala prvé miesto v kategórii Integrovaná kampaň. Len pred niekoľkými mesiacmi pritom bodovala aj v súťaži Zlatý klinec. Kampaň reagovala na situáciu spojenú s koronavírusom a využila nový marketingový prístup, tzv. „crowdvertising“.

Idea kampane vznikla spontánne počas pandémie. 365.bank pripravovala nové spoty na svoj bankový účet, no narazila na nedostatok strihačov, kameramanov či hercov, ktorí museli ostať doma. A keďže „uväznená“ v obývačke bola v tom čase väčšina ľudí, banka im ponúkla zaujímavú príležitosť – natočte nám spot a my ho pustíme v telke.

„Do výzvy sa zapojilo 80 rodín a ich známych, ktorí nám zaslali videá podľa vopred zadefinovaných scenárov. Takýto veľký ohlas nás nesmierne potešil a časom vidíme, že kampaň zaujala aj odbornú verejnosť. Ocenenie Zlatý středník, ktoré bolo včera vyhlásené, je toho ďalším dôkazom. Chceme poďakovať všetkým, ktorí sa na kampani podieľali a najmä hlavným aktérom, ktorí sa rozhodli takto netradične a kreatívne vyplniť čas strávený doma,“ hovorí Linda Valko Gáliková, PR manažérka 365.bank.

Kampaň „Reklama z obývačky“ bola komplexnou televíznou, ako aj online kampaňou. Z 80 videí vybrala banka spolu s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett 11 najlepších spotov a odvysielala ich v televízii. Za posledný, dvanásty postupujúci, mala možnosť hlasovať aj verejnosť. Ostatné reklamy z obývačky boli nasadené do online priestoru a na sociálnych sieťach. V spotoch sa objavili napríklad piráti, ľudožrúti, rytier či trojhlavý drak.

Zlatý středník každoročne vyhodnocuje interné a externé firemné médiá a vyberá najlepšie komunikačné projekty v Českej a Slovenskej republike. Tento rok sa do súťaže prihlásilo 490 projektov a o víťazoch rozhodla odborná porota zložená z takmer sto expertov na jednotlivé komunikačné disciplíny. Galavečer súťaže sa uskutočnil 2. septembra v Prahe.

Vizitka kampane:

  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Creative Director: Martin Motáček
  • Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
  • Art Director: Tomáš Galajda
  • Graphic Designer: Juraj Vačko
  • Copywriter Senior: Martin Motáček
  • Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
  • Account Manager: Michal Kopriva
  • Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová

Značky: