Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

PEUGEOT získal veľmi priaznivé prijatie od verejnosti, ktorá sa prišla vo veľkom počte pozrieť v predpremiére na nový PEUGEOT 508 SW, PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT a nové benzínové motorizácie PLUG-IN HYBRID.

Počas trvania motorshow  Mondial Paris 2018  získala značka PEUGEOT do 500 záväzných objednávok a viac ako 8000 kvalifikovaných kontaktov, čo predstavuje nárast 10% v porovnaní s rokom 2016. Dva modely PEUGEOT získali 2 prestížne ocenenia: nový PEUGEOT 508 cenu Car connected udeľovanú webom 01.net.COM a PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT, 100% autonómny, 100% elektrický  so 100 % konektivitou – Grand PRIZE – cenu RTL / Autoplus / Turbo ako cenu čitateľov, používateľov internetu a televíznych divákov.

Úspech radu SUV PEUGEOT však pokračuje – z viac ako 50 % uskutočnených  objednávok sa týka modelov PEUGEOT 2008, 3008 a 5008. Nové modely  PEUGEOT 508 a 508 SW tiež zaujali mnohých návštevníkov a predstavujú  10% zo zaregistrovaných objednávok a celkovo tvorili  25% kvalifikovaných kontaktov. Počas tohto autosalónu  mohli návštevníci objaviť integritu celého modelového radu PEUGEOT a využiť mnoho stretnutí s ambasádormi značky.

Traja piloti  tímu PEUGEOT Total angažovaní  v tohtoročnom šampionáte WRX, konkrétne  Sébastien Loeb, Kevin a Timmy Hansen, rovnako ako Maeva Coucke, Miss France 2018, spevák a skladateľ Mika a hráči zo štadióna v Toulouse sa stretli s fanúšikmi priamo na stánku Peugeot.

Súbežne s  autosalónom  Mondial PARIS automobilka  Peugeot predstavila v centre mesta, na Place de la Concorde návštevníkov, ktorí si chceli osobne vyskúšať elektrické vozidlá značky PEUGEOT iOn a PEUGEOT-Partner Tepee v rámci iniciatívy „GREEN TEST DRIVE“.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.