Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Logan Monroe Goff s Ritou Felder, riaditeľkou komunikačnej a marketingovej stratégie Mercedes-Benz AG, a modelom v kolekcii víťaza

Pri príležitosti 39. ročníka Festival d’Hyères oslávila značka Mercedes-Benz svoj prístup k inovatívnemu a zodpovednému luxusu a dizajnu – z móla až na cestu. Tohtoročný festival je štvrtou edíciou mentoringu trvalej udržateľnosti Mercedes-Benz, ktorý je iniciatívou na podporu nasledujúcej generácie kreatívnych talentov. Logan Monroe Goff bol porotou Festival d’Hyères, ktorej predsedal Nicolas Di Felice, umelecký riaditeľ značky Courrèges, zvolený za víťaza Ceny trvalej udržateľnosti Mercedes-Benz. Bol ocenený za svoju záverečnú kolekciu, v ktorej uplatnil zodpovedné postupy nadobudnuté počas mentoringu. Tento dizajnér dostane finančnú odmenu od spoločnosti Mercedes-Benz. Všetkých desať kolekcií finalistov bude predstavených v novej kampani značky spolu s novou CLA od značky Mercedes-Benz. Pred uvedením na trh v roku 2025 oslávi nová CLA svoj módny debut s vlastným maskovaním „Erlkönig”, ktoré do svetla reflektorov dáva spojenie sveta módy so svetom automobilov.

„Ako dlhoročný partner podujatia Festival d’Hyères máme privilégium ešte viac posilniť povedomie o zodpovednom módnom dizajne a trvalej udržateľnosti prostredníctvom našej Ceny za trvalú udržateľnosť Mercedes-Benz. Zo srdca blahoželáme Loganovi Monroe Goffovi a tešíme sa na to, ako rozvinie svoju kariéru v módnom odvetví a obohatí túto oblasť svojimi vedomosťami.“ Rita Felder, riaditeľka komunikačnej a marketingovej stratégie Mercedes-Benz AG

Mentoring trvalej udržateľnosti Mercedes-Benz

Mentoring bol zorganizovaný už štvrtýkrát po sebe a je zameraný na prístup značky k zodpovednej dizajnovej produkcii na všetkých úrovniach automobilového hodnotového reťazca. Riaditeľkami mentoringu boli partnerky značky a vedúce zástupkyne trvalo udržateľnej módy Orsola de CastroTamsin Blanchard z agentúry Estethica. Na začiatku roka 2024 sprevádzali účastníkov programu na dvoch digitálnych skupinových seminároch a pri osobnom poradenstve. Cieľ iniciatívy: poskytnutie potrebných nástrojov, vedomostí a zdrojov nasledujúcej generácii vedúcich dizajnérov, ktoré im umožnia vybudovať svoje vlastné módne značky s premyslenou, trvalo udržateľnou víziou.

„Skupina dizajnérov bola v tomto roku mimoriadne inšpirujúca – vďaka tomu sa pre nás stala niečím výnimočným. Úroveň bola veľmi vysoká. Táto iniciatíva je každú sezónu intenzívnejšia a sme ohromne hrdí na celú skupinu a absolventov, o ktorých sme sa starali po celé tie roky.“ Orsola de Castro a Tamsin Blanchard, Estethica

Mercedes-Benz na 39. Festival d’Hyères

Značka Mercedes-Benz od začiatku spolupráce v roku 2012 neustále rozvíjala svoju spoluprácu s týmto festivalom v snahe podporiť nasledujúcu generáciu priekopníkov v módnom priemysle rôznymi aktivitami. Táto značka je dlhoročným sponzorom výstavného priestoru Shortlisted Showroom v centre Villa Noailles, v ktorom sa prezentujú kolekcie mentorov a finalistov súťaže. Tohtoročný výstavný priestor navrhol interiérový architekt Paul Emilieu Marchesseau, ktorého práca je zacielená na ekologický dizajn. Tento architekt pracuje na projektoch a spolupracuje so značkami, ktoré pôsobia v oblasti obehového hospodárstva a presadzujú trvalo udržateľnú prax. Okrem toho značka Mercedes-Benz ako oficiálny partner mobility festivalu ponúkol hosťom možnosť využiť kyvadlovú dopravu s modelmi EQE, EQS, Triedy S a Triedy V.

Kampaň značky na festivale d’Hyères s novou CLA od značky Mercedes-Benz

Hoci tohtoročnú Cenu za trvalú udržateľnosť Mercedes-Benz si domov môže odniesť len jeden mladý dizajnér, budú všetky návrhy desiatich finalistov predstavené v kampani 39. edície festivalu spolu s novou CLA. Príbeh kampane: paparazzo sa pokúša odfotografovať CLA „Erlkönig“ a dvoch modelov vo výtvoroch finalistov na juhu Francúzska. Neočakávané perspektívy a fotografické techniky počas fotenia vytvorili novú estetiku a prepožičali kampani filmový ráz, ktorý štylizuje nadčasovú príťažlivosť Azúrového pobrežia pre filmárov, módnych návrhárov a prominentov. Debut novej CLA na Festival d’Hyères je začiatkom predkomunikačnej fázy pred uvedením na trh v roku 2025. Značka prostredníctvom novej kampane hravým spôsobom spája svet módy so svetom automobilov s využitím kreatívnych interpretačných postupov. Pojem Erlkönig bol v roku 1950 vedúcim nemeckým automobilovým časopisom prvýkrát označený model Mercedes-Benz 180. V roku 2024 CLA hrdo otvára novú kapitolu Erlkönig. Kreatívny tím:

  • Produkcia: Septembre00
  • Fotograf a režisér: Thibaut Grevet
  • Fotografický režisér: João de Botelho
  • Zvuková technika: Pierre Rousseau, Stereo Image 
  • Modeli: Marie BelleChristopher

Značky: