Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Viac ako 200 kľúčových partnerov sa zišlo v Istanbule na konferencii ASUS Commercial Business Summit, aby spoznali najnovšie riešenia pre vzdelávanie a podniky

KĽÚČOVÉ BODY

  • Nový firemný trh: ASUS vstúpil do firemného segmentu v regióne EMEA s cieľom vybudovať silný trhový podiel a exkluzívnu zákaznícku základňu  
  • Kompletné portfólio produktov: ASUS predstavil inovatívne, spoľahlivé a odolné ASUS notebooky, počítače, LCD monitory a serverové riešenia
  • Veľké publikum: Konferenciu navštívilo viac ako 200 maloobchodných partnerov, distribútorov a SI/VAR partnerov z regiónu EMEA
  • Dôraz na kľúčové segmenty: Portfólio produktov sa zameriava na potreby segmentov, ako sú malé a stredné podniky, vzdelávanie, zdravotníctvo, hotelierstvo, výroba a tvorcovia

ASUS na konferencii ASUS Commercial Business Summit oznámil obchodné plány a ciele v regióne EMEA. Konferencia sa uskutočnila v tureckom Istanbule a išlo o prvé medzinárodné partnerské podujatie svojho druhu.

Firemný segment je dôležitou súčasťou počítačového priemyslu na celom svete s predajmi, ktoré dosahujú v priemere 200 miliónov kusov ročne. ASUS potvrdil, že začína novú kapitolu svojej viac ako 30-ročnej histórie a vstupuje do firemného segmentu s veľkými cieľmi poskytovať tie najlepšie biznisové produkty a riešenia vo svojej triede. ASUS Business divízia je po dvoch rokoch príprav a úspešných štartov na vybraných trhoch pripravená dodávať v roku 2022 kompletné portfólio produktov vo viac ako 40 EMEA krajinách.

Madeleine Hung, generálna manažérka ASUS pre západné EMEA trhy, vysvetlila novú stratégiu. „Dosiahli sme svetové úspechy na trhu so spotrebiteľskými počítačmi a teraz sa snažíme expandovať a dosiahnuť viac v segmente firemných počítačov,“ povedala M. Hung. „Preto by sme radi predstavili ASUS Business, naše komplexné riešenie pre biznisových zákazníkov, ktoré pozostáva zo širokého portfólia produktov, ľahko použiteľného softvéru na zefektívnenie obchodných operácií a všestrannej podpory.“

Benjamin Yeh, generálny manažér ASUS pre východné EMEA trhy, dodal: „ASUS Business chce prinášať vždy funkčné a spoľahlivé zariadenia a služby, ktorým môžete dôverovať, a zároveň prinášať pozitívne zmeny pre životné prostredie. Ponúkame široké portfólio agilných a flexibilných riešení, ktoré sú hlboko zakorenené v poznatkoch zákazníkov a presahujú rámec hardvérových zariadení.“

ASUS počas konferencie ASUS Commercial Business Summit demonštroval produkty v ôsmich interaktívnych zážitkových zónach, takže si hostia mohli vyskúšať, ako funguje ekosystém v praxi. Prezentované témy zahŕňali hybridné pracovné prostredie, vzdelávanie, hotelierstvo, obchody, inžinierske kancelárie, počítačové laboratóriá a ďalšie scény.

Know-how produktového dizajnu

Úspech spoločnosti ASUS sa začína vždy produktmi. ASUS dosiahol celosvetový úspech v segmente spotrebiteľských počítačov a teraz expanduje do firemného segmentu.

ASUS berie do úvahy kľúčové hodnoty, ktoré sú pre podnikateľov a majiteľov firiem podstatné, a na ich základe vytvoril portfólio firemných produktov na rok 2022. Tieto zariadenia sú dôveryhodné, vysoko profesionálne a vytvorené s dôrazom na efektivitu práce – ako napríklad biznisové notebooky radu ExpertBook. Ich dizajn je inšpirovaný geometriou, jasným členením a kontrastom svetiel a tieňov, ktoré sú zastúpené v architektonických stavbách na celom svete.

Vrcholom dizajnu je vlajková loď, ExpertBook B9 – najľahší 14-palcový biznisový notebook s hmotnosťou iba 880 gramov a hrúbkou 15 mm. Tento úžasný notebook je jedným z prvých majstrovských diel radu ASUS Business a prezentuje neuveriteľnú kombináciu technológie a maximálnej prenosnosti. Notebook získal extrémne pozitívne ohlasy z médií po celom svete a viacero medzinárodných ocenení.

Kampaň ASUS Expert spája obchodné body

ASUS Business sa okrem výkonnej stratégie vývoja produktov a služieb zameriava aj na integráciu marketingových aktivít s predajnými aktivitami s dôrazom na zvyšovanie povedomia o značke, vedúce postavenie, zapojenie partnerov a generovanie potenciálnych zákazníkov. Kampaň ASUS Expert odštartuje neskôr v roku 2022 a poskytne zmysluplný nástroj, ktorý pomôže partnerom rozvíjať biznis v segmente malých a stredných podnikov.

Udržateľnosť je dôležitá

ASUS využíva stratégie s dôrazom na udržateľnosť už od začiatku 21. storočia a v roku 2009 predstavil prvý uhlíkovo neutrálny notebook na svete. V roku 2016 sa sídlo spoločnosti ASUS stalo prvým na svete, ktoré získalo certifikát Zero Waste to Landfill, a ASUS v roku 2019 ako prvý na svete získal certifikát ISO 20400. Spoločnosť vstúpila v roku 2021 do éry digitálnej transformácie s cieľom optimalizovať procesy riadenia a rozhodovania, aby do roku 2025 dosiahli všetky kľúčové produkty energetickú účinnosť, ktorá bude o 30 % vyššia, ako je štandard Energy Star. Čo sa týka klimatických opatrení, ASUS si stanovil za cieľ využívať do roku 2035 100 % obnoviteľnej energie v globálnych prevádzkových centrách.

Značky: